Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.04.2015 08:09 Publikacja: 22.04.2015 06:50
Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak
Według nieoficjalnych danych organizacja sobotniej GP Polski w Warszawie kosztowała ok. 6 milionów złotych. Chyba można uznać, że te pieniądze zostały wyrzucone w błoto. Żużel zamiast reklamy na światową skalę dostał antyreklamę. Kluby będą miały problemy z przekonaniem potencjalnych sponsorów, że warto inwestować w tę dyscyplinę. Nie wspominając już o pozyskiwaniu nowych kibiców. Nie wiadomo także, czy w przyszłym roku uda się ponownie zapełnić trybuny Stadionu Narodowego (Polski Związek Motorowy podpisał z promotorem cyklu Grand Prix firmą BSI trzyletnią umowę na organizację GP Polski w Warszawie).
Rozgrywki na kortach Rolanda Garrosa to coroczna pozycja obowiązkowa dla każdego miłośnika tenisa ziemnego. W dn...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Witold Bańka pozostanie najważniejszym Polakiem w świecie sportu, bo skutecznie nawigował Światową Agencją Antyd...
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
W środę, 9 kwietnia, w warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się druga gala plebiscytu Herosi WP, podczas któ...
W krakowskiej Tauron Arenie odbyła się największa w historii lekcja z udziałem niemal 8 tys. uczniów szkół ponad...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas