Reklama
Rozwiń
Reklama

Igrzyska w Tokio. Nacisk świata rośnie

Polski Komitet Olimpijski apeluje o przełożenie igrzysk. Kanadyjczycy już zapowiedzieli, że do Tokio nie pojadą. Zmiana terminu jest nie do uniknięcia.

Aktualizacja: 23.03.2020 21:45 Publikacja: 23.03.2020 18:33

Trwa smutna podróż olimpijskiego ognia po Japonii

Trwa smutna podróż olimpijskiego ognia po Japonii

Foto: AFP

Tylko jedno w sprawie tokijskich igrzysk jest pewne: nie będą odwołane, niewiadomą pozostaje natomiast data ich rozegrania. Międzynarodowy Komitet Olimpijski decyzję o ewentualnym przełożeniu imprezy chce ogłosić w ciągu czterech tygodni, ale to wydaje się nierealne. Krytyka tego stanowiska jest powszechna, decydować trzeba dużo wcześniej.

Stanowisko MKOl mięknie zresztą z dnia na dzień. Tydzień temu przewodniczący Thomas Bach polecał zawodnikom przygotowywać się do startu „najlepiej jak mogą". We wtorek „na radykalne decyzje było zbyt wcześnie", w sobotę Bach „rozważał różne scenariusze", aż wreszcie MKOl wyznaczył sobie termin na podjęcie decyzji o losach igrzysk. Absurdalnie długi.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Wioślarstwo
Polskie wiosła na fali. Nasi medaliści wrócili z mistrzostw świata w Szanghaju
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Inne sporty
Kolejny sukces Polaków w Himalajach. Andrzej Bargiel zjechał na nartach z Everestu
Wspinaczka
Aleksandra Mirosław znów pobiła rekord świata. Złamanie magicznej granicy coraz bliżej
Inne sporty
Ciężar życia i okruchy szczęścia. Recenzja biografii Agaty Wróbel
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Inne sporty
Polski zespół pojedzie w Rajdzie Dakar Classic legendarną ciężarówką
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama