Reklama
Rozwiń
Reklama

PolSKI Tour. Skok Polaków po lek na niemoc

50 tys. euro dostaną zwycięzcy PolSKI Tour, który odbędzie się na skoczniach w Wiśle, Szczyrku i Zakopanem, ale naszych zawodników wśród faworytów imprezy nie ma.

Aktualizacja: 12.01.2024 06:29 Publikacja: 12.01.2024 03:00

Prezes Polskiego Związku Narciarskiego Adam Małysz i skoczkowie podczas konferencji prasowej w Wiśle

Prezes Polskiego Związku Narciarskiego Adam Małysz i skoczkowie podczas konferencji prasowej w Wiśle

Foto: PAP/Jarek Praszkiewicz

Zawody rozpoczną się 12 stycznia w Beskidach od kwalifikacji. Dzień później skoczków czekają w Wiśle duety, a następnie regularny konkurs. Szczyrk miejscem rywalizacji indywidualnej będzie w środę. Kolejny piątek to kwalifikacje w Zakopanem, gdzie później zaplanowano jeszcze konkurs drużynowy (20 stycznia) i kolejny indywidualny (21 stycznia).

Formuła imprezy przypomina FIS Team Tour, który w latach 2009–2013 organizowali Niemcy. Teraz także podstawą do wypłaty nagród będzie klasyfikacja zespołowa. Na końcowy rezultat każdej reprezentacji złożą się noty jej dwóch najwyżej sklasyfikowanych zawodników zarówno w kwalifikacjach, jak i głównych zawodach oraz dorobek z konkursu drużynowego i duetów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Skoki narciarskie
Wrześniowy Puchar Świata czy skoki bez not. Jak ożywić Letnią Grand Prix?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Skoki narciarskie
Adam Małysz dla „Rzeczpospolitej”. „Norwegowie powinni przeprosić”
Skoki narciarskie
Polscy skoczkowie rozliczają trenera Thomasa Thurnbichlera
Skoki narciarskie
Thomas Thurnbichler zwolniony. Jest nowy trener polskich skoczków
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Skoki narciarskie
Skoki narciarskie nad przepaścią. Trwa walka o odzyskanie wiarygodności
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama