Iga zmonetyzowana

Rośnie wartość marketingowa Igi Świątek. Jeśli obroni tytuł w Paryżu, kontraktów sponsorskich jeszcze przybędzie. Trzeba tym mądrze kierować.

Aktualizacja: 19.05.2021 20:55 Publikacja: 19.05.2021 19:12

Iga Świątek po zwycięstwie w Rzymie Brenton

Iga Świątek po zwycięstwie w Rzymie Brenton

Foto: AFP

Sprawy idą szybko – w ciągu kilku miesięcy Iga Świątek stała się obiektem pożądania wielu firm. Ocena, które propozycje są adekwatne do potencjału i wartości tenisistki, nie jest prosta, lecz pierwsze wybory zostały już podjęte. Oglądamy zatem na jej stroju logo polskiego ubezpieczyciela i japońskiego producenta obuwia, widzimy twarz na billboardach, odkrywamy stosowne wpisy w mediach społecznościowych.

Zdecydowana większość ekspertów z branży widzi ogromne możliwości Świątek, nierzadko wzmocnione opinią, że na polskim rynku nie ma dziś większej gwiazdy młodego pokolenia.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tenis
Z piekła do nieba. Carlos Alcaraz wygrywa Roland Garros
Tenis
Coco Gauff wygrała Roland Garros. Nowe porządki w Paryżu
Tenis
Roland Garros. Iga Świątek sprowadzona na ziemię. Będzie nowa królowa Paryża
Tenis
Roland Garros. Paryż w ekstazie, rewelacyjna Francuzka znów sprawiła sensację
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Tenis
Iga Świątek w półfinale Roland Garros. Złapała wiatr w żagle