Reklama

Iga zmonetyzowana

Rośnie wartość marketingowa Igi Świątek. Jeśli obroni tytuł w Paryżu, kontraktów sponsorskich jeszcze przybędzie. Trzeba tym mądrze kierować.

Aktualizacja: 19.05.2021 20:55 Publikacja: 19.05.2021 19:12

Iga Świątek po zwycięstwie w Rzymie Brenton

Iga Świątek po zwycięstwie w Rzymie Brenton

Foto: AFP

Sprawy idą szybko – w ciągu kilku miesięcy Iga Świątek stała się obiektem pożądania wielu firm. Ocena, które propozycje są adekwatne do potencjału i wartości tenisistki, nie jest prosta, lecz pierwsze wybory zostały już podjęte. Oglądamy zatem na jej stroju logo polskiego ubezpieczyciela i japońskiego producenta obuwia, widzimy twarz na billboardach, odkrywamy stosowne wpisy w mediach społecznościowych.

Zdecydowana większość ekspertów z branży widzi ogromne możliwości Świątek, nierzadko wzmocnione opinią, że na polskim rynku nie ma dziś większej gwiazdy młodego pokolenia.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Tenis
Jelena Rybakina mistrzynią WTA Finals. Zarobiła na porządne wakacje
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Tenis
Słodko-gorzki rok Igi Świątek. Rywalki rosną szybciej
Tenis
Iga Świątek nie powtórzy sukcesu z 2023 roku. Koniec sezonu dla Polki
Tenis
Znakomity początek i niespodziewany koniec. Bolesna porażka Igi Świątek w Rijadzie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Tenis
WTA Finals w Rijadzie. Iga Świątek ma nowe baterie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama