Aktualizacja: 19.05.2025 06:44 Publikacja: 30.03.2023 13:24
Foto: PAP/Wojtek Jargiło
Niedawno Industria Kielce awansowała do ćwierćfinału Ligi Mistrzów, ale radość z sukcesu przyćmiewają powracające kłopoty finansowe. W listopadzie zeszłego roku z finansowania piłki ręcznej w Kielcach wycofał się główny sponsor, browar Van Pur, a marka piwa „Łomża” zniknęła z nazwy drużyny.
Prezes Bertus Servaas natychmiast zaczął szukać nowej firmy, chętnej do reklamowania się za pośrednictwem piłki ręcznej. W rozmowie z „Rz” wskazywał m.in. na korzyści, jakie potencjalny sponsor może odnieść na rynku nie tylko polskim, ale także europejskim.
Superliga sp. z o.o. we współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem "Szacunek...
Jota Gonzalez został nowym selekcjonerem reprezentacji Polski i przekonuje, że drużyna, która zajęła 25. miejsce...
Industria Kielce i Orlen Wisła Płock pożegnały się z Ligą Mistrzów piłkarzy ręcznych w 1/8 finału. O ile oczekiw...
Orlen Wisła Płock może po raz drugi awansować do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Mniejsze szanse ma Industria Kielce...
Związek Piłki Ręcznej w Polsce poinformował, że podjął decyzję o zwolnieniu z funkcji trenera reprezentacji Pols...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas