Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2025 16:25 Publikacja: 18.06.2022 17:30
Foto: PAP/EPA, SASCHA STEINBACH
Przed rozpoczęciem turnieju w Kolonii czuć było w Kielcach napięcie. Kibice i sami zawodnicy chcieli powtórzyć sukces z 2016 roku, kiedy podnieśli w górę puchar. Klub przygotował klip, w którym występowali bohaterowie poprzedniego finału, a hasłem przewodnim kampanii marketingowej było „one more time” („jeszcze jeden raz”). Wtedy pokonali Veszprem w decydującym spotkaniu po rzutach karnych 39:38, chociaż przez większość meczu przegrywali.
Pierwszy krok został wykonany, a teraz może być już tylko lepiej. Łomża Vive Kielce wygrała półfinał, a trener Tałant Dujszebajew przypominał, że prawdziwy finał jego zawodników czeka dopiero w niedzielę.
Superliga sp. z o.o. we współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem "Szacunek...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Jota Gonzalez został nowym selekcjonerem reprezentacji Polski i przekonuje, że drużyna, która zajęła 25. miejsce...
Industria Kielce i Orlen Wisła Płock pożegnały się z Ligą Mistrzów piłkarzy ręcznych w 1/8 finału. O ile oczekiw...
Orlen Wisła Płock może po raz drugi awansować do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Mniejsze szanse ma Industria Kielce...
Związek Piłki Ręcznej w Polsce poinformował, że podjął decyzję o zwolnieniu z funkcji trenera reprezentacji Pols...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas