Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.03.2021 20:53 Publikacja: 18.03.2021 21:00
Za kierownicą Lewis Hamilton
Foto: AFP
Przygotowania odbywały się w Bahrajnie, czyli na tym samym obiekcie, gdzie dojdzie do pierwszej walki o punkty. Wyciąganie jednoznacznych wniosków na podstawie najlepszych czasów okrążeń jest ryzykowne i nawet sami bohaterowie nie podejmują się zgadywać, jaki będzie układ sił.
Teoretycznie nie powinien się zmienić, bo samochody są w dużej mierze oparte na zeszłorocznych konstrukcjach. By nie obciążać nadmiernie budżetów, postanowiono „zamrozić" auta, pozostawiając każdej ekipie możliwość przeprojektowania tylko jednego obszaru, np. tylnego zawieszenia, nosa czy obudowy skrzyni biegów. Wolno rozwijać jedynie elementy aerodynamiczne, a pewne modyfikacje podłogi, dyfuzora i wlotów powietrza do tylnych hamulców zostały wręcz narzucone. Twórcy przepisów chcieli zmniejszyć osiągi samochodów, ale inżynierowie już zapowiadają, że w trakcie sezonu odrobią utracone 10 proc. docisku.
W swoim setnym występie w Grand Prix Bartosz Zmarzlik wygrał czeską rundę cyklu i wrócił na prowadzenie w klasyf...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Żaden polski żużlowiec jeszcze nigdy nie wygrał Grand Prix na PGE Narodowym. Tak samo stało się i w tym roku, ch...
W sobotę święto żużla w Warszawie. Czy nadchodzące Grand Prix będzie ostatnim w historii na PGE Narodowym?
Po raz 27. w karierze Bartosz Zmarzlik wygrał rundę Speedway Grand Prix – w sobotę, na inaugurację nowego sezonu...
Rusza nowy sezon PGE Ekstraligi. Jej władze coraz dokładniej przyglądają się klubom i mają sprawdzać, jak radzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas