Samolot w tunelu. Jak Red Bull promuje się dzięki sportom ekstremalnym

Austriacki koncern Red Bull sponsoruje kluby piłkarskie i zespół Formuły 1, ale przede wszystkim organizuje niestandardowe przedsięwzięcia. To pozwala mu dotrzeć do młodej publiczności i przekłada się na zyski.

Publikacja: 02.11.2021 12:36

Zawody "Flugtag"

Zawody "Flugtag"

Foto: PAP/EPA

Według danych na stronie internetowej producenta, w 2020 roku na całym świecie sprzedano łącznie 7,9 miliarda puszek Red Bulla, czyli statystycznie każda osoba na planecie zakupiła popularny napój energetyczny.

Takich wyników sprzedażowych nie byłoby bez dobrego marketingu, więc warto przyjrzeć się, w jaki sposób austriacki koncern dociera do tak dużej liczby klientów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Inne sporty
Ruszyła Suzuki Marine Academy 2025. Przygotuj się na sezon na wodzie!
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Inne sporty
Jan-Krzysztof Duda dla „Rzeczpospolitej”: Nie boimy się sztucznej inteligencji
Inne sporty
Rusza walka o mistrzostwo świata na żużlu. Warszawa poddaje się ostatnia
szachy
Weselin Topałow, były mistrz świata w szachach, dla „Rzeczpospolitej”: Dobrze jest łączyć show i wygrywanie
Inne sporty
Puchar Świata. Najlepsi na świecie wystąpią w Beskidach