Reklama

Samolot w tunelu. Jak Red Bull promuje się dzięki sportom ekstremalnym

Austriacki koncern Red Bull sponsoruje kluby piłkarskie i zespół Formuły 1, ale przede wszystkim organizuje niestandardowe przedsięwzięcia. To pozwala mu dotrzeć do młodej publiczności i przekłada się na zyski.

Publikacja: 02.11.2021 12:36

Zawody "Flugtag"

Zawody "Flugtag"

Foto: PAP/EPA

Według danych na stronie internetowej producenta, w 2020 roku na całym świecie sprzedano łącznie 7,9 miliarda puszek Red Bulla, czyli statystycznie każda osoba na planecie zakupiła popularny napój energetyczny.

Takich wyników sprzedażowych nie byłoby bez dobrego marketingu, więc warto przyjrzeć się, w jaki sposób austriacki koncern dociera do tak dużej liczby klientów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wioślarstwo
Polskie wiosła na fali. Nasi medaliści wrócili z mistrzostw świata w Szanghaju
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Inne sporty
Kolejny sukces Polaków w Himalajach. Andrzej Bargiel zjechał na nartach z Everestu
Wspinaczka
Aleksandra Mirosław znów pobiła rekord świata. Złamanie magicznej granicy coraz bliżej
Inne sporty
Ciężar życia i okruchy szczęścia. Recenzja biografii Agaty Wróbel
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Inne sporty
Polski zespół pojedzie w Rajdzie Dakar Classic legendarną ciężarówką
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama