Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 19:35 Publikacja: 28.02.2025 12:13
W akcję promocji nowego logo WTA włączyła się m.in. Iga Świątek
Foto: REUTERS/Amr Alfiky
Nowe logo jest większe, a dominującym kolorem WTA stała się zieleń. Przedstawiciele organizacji mówią, że znak został stworzony z „myślą o przyszłości”. „To nie jest tylko kort tenisowy. To nasza scena, by zjednoczyć świat” – podsumowuje swoje długofalowe intencje federacja zarządzająca kobiecym tenisem. Hasło #Rallytheworld to oficjalny slogan kampanii promującej zmianę.
W akcję promocji włączyły się największe gwiazdy tenisa kobiet. Jest Iga Świątek, Aryna Sabalenka, Coco Gauff, Jasmine Paolini, czyli zawodniczki z czołówki singlowego rankingu, ale są też najlepsze deblistki. Filmik z akcji umieściła również na swoim profilu Magdalena Fręch. „Walczę, aby inspirować nowe zawodniczki i dzieci” – napisała Polka.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Iga Świątek pokonała Caty McNally 5:7, 6:2, 6:1 i awansowała do trzeciej rundy Wimbledonu. Jej kolejną rywalką b...
Iga Świątek zaczęła grę w Wimbledonie od zwycięstwa 7:5, 6:1 nad Rosjanką Poliną Kudermietową. Z turniejem szybk...
Kamil Majchrzak awansował do drugiej rundy Wimbledonu, wygrywając z Włochem Matteo Berrettinim 4:6, 6:2, 6:4, 5:...
Rusza Wimbledon. Bez kontuzjowanego Huberta Hurkacza, ale z Igą Świątek, która coraz lepiej czuje się na trawie...
Jessica Pegula za mocna dla Igi Świątek. Amerykanka wygrała finał w Bad Homburg 6:4, 7:5. Polka ma jednak powody...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas