Reklama

WTA zmienia logo. Piękne idee, w tle walka o duże pieniądze

WTA zmieniła logo. W akcję promocji nowego znaku włączyły się m.in. Iga Świątek, i Magdalena Fręch. Modernizacja marki ma zwiększyć wpływ organizacji „w świecie sportu i rozrywki”.

Publikacja: 28.02.2025 12:13

W akcję promocji nowego logo WTA włączyła się m.in. Iga Świątek

W akcję promocji nowego logo WTA włączyła się m.in. Iga Świątek

Foto: REUTERS/Amr Alfiky

Nowe logo jest większe, a dominującym kolorem WTA stała się zieleń. Przedstawiciele organizacji mówią, że znak został stworzony z „myślą o przyszłości”. „To nie jest tylko kort tenisowy. To nasza scena, by zjednoczyć świat” – podsumowuje swoje długofalowe intencje federacja zarządzająca kobiecym tenisem. Hasło #Rallytheworld to oficjalny slogan kampanii promującej zmianę.

W akcję promocji włączyły się największe gwiazdy tenisa kobiet. Jest Iga Świątek, Aryna Sabalenka, Coco Gauff, Jasmine Paolini, czyli zawodniczki z czołówki singlowego rankingu, ale są też najlepsze deblistki. Filmik z akcji umieściła również na swoim profilu Magdalena Fręch. „Walczę, aby inspirować nowe zawodniczki i dzieci” – napisała Polka.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Tenis
Rywalki Igi Świątek schodzą z kortu. Jedna straciła radość z gry, druga się leczy
Tenis
Jannik Sinner wygrał Wimbledon. Jeszcze kilka miesięcy temu był zawieszony za doping
Tenis
Wojciech Fibak dla „Rzeczpospolitej”: Wydaje się, że wróciła terminatorka Iga
Tenis
Tomasz Wacławek: Iga Świątek. Polska księżna Wimbledonu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Tenis
Iga Świątek pierwszą polską mistrzynią Wimbledonu. Nie pozwoliła rywalce marzyć
Reklama
Reklama