WTA zmienia logo. Piękne idee, w tle walka o duże pieniądze

WTA zmieniła logo. W akcję promocji nowego znaku włączyły się m.in. Iga Świątek, i Magdalena Fręch. Modernizacja marki ma zwiększyć wpływ organizacji „w świecie sportu i rozrywki”.

Publikacja: 28.02.2025 12:13

W akcję promocji nowego logo WTA włączyła się m.in. Iga Świątek

W akcję promocji nowego logo WTA włączyła się m.in. Iga Świątek

Foto: REUTERS/Amr Alfiky

Nowe logo jest większe, a dominującym kolorem WTA stała się zieleń. Przedstawiciele organizacji mówią, że znak został stworzony z „myślą o przyszłości”. „To nie jest tylko kort tenisowy. To nasza scena, by zjednoczyć świat” – podsumowuje swoje długofalowe intencje federacja zarządzająca kobiecym tenisem. Hasło #Rallytheworld to oficjalny slogan kampanii promującej zmianę.

W akcję promocji włączyły się największe gwiazdy tenisa kobiet. Jest Iga Świątek, Aryna Sabalenka, Coco Gauff, Jasmine Paolini, czyli zawodniczki z czołówki singlowego rankingu, ale są też najlepsze deblistki. Filmik z akcji umieściła również na swoim profilu Magdalena Fręch. „Walczę, aby inspirować nowe zawodniczki i dzieci” – napisała Polka.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Tenis
Przepełniony kalendarz, brak czasu na życie prywatne, nocne kontrole. Tenis potrzebuje reform
Tenis
WTA w Stuttgarcie. Iga Świątek schodzi na ziemię
Tenis
Billie Jean King Cup. Polki bez awansu
Tenis
Billie Jean Cup w Radomiu. Jak wygrać bez Igi Świątek?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Tenis
Katarzyna Kawa w formie tuż przed turniejem w Radomiu