Dlaczego Stoch jest atrakcyjny marketingowo?

- Stoch jest typem mistrza, a to pozycjonuje go jako kogoś wyjątkowego, niedościgłego, atrakcyjnego dla marek, które chcą być uważane za lidera rynku - mówi Jarosław Kończak, ekspert od marketingu sponsoringowego z UW.

Aktualizacja: 30.01.2017 16:24 Publikacja: 29.01.2017 18:58

Dlaczego Stoch jest atrakcyjny marketingowo?

Foto: AFP

Rzeczpospolita: Nie milkną echa sukcesów naszych skoczków narciarskich. Na ustach kibiców jest zwłaszcza Kamil Stoch, lider drużyny narodowej. Znamy jego klasę sportową, a jak jest z jego wartością marketingową?

Jarosław Kończak: Skoki narciarskie, po piłce nożnej i siatkówce, są najpopularniejszą dyscypliną w Polsce. Czasem nawet wyprzedzają siatkówkę. Już z tego względu Kamil Stoch stanowi wielką wartość dla sponsorów. Poza tym jest typem mistrza, a to pozycjonuje go jako kogoś wyjątkowego, niedościgłego, atrakcyjnego dla marek, które chcą być uważane za lidera rynku. W dodatku jest młody, sympatyczny, przystojny i jako zięć byłby mile widziany w każdej rodzinie. Choć nie lekceważyłbym potencjału marketingowego Piotra Żyły...

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Sport
Dlaczego Kirsty Coventry wygrała wybory i będzie pierwszą kobietą na czele MKOl?
Sport
Długi cień Thomasa Bacha. Kirsty Coventry nową przewodniczącą MKOl
SPORT I POLITYKA
Wybory w MKOl. Czy Rosjanie i Chińczycy wybiorą następcę Bacha?
Sport
Walka o władzę na olimpijskim szczycie. Kto wygra wybory w MKOl?
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Sport
Koniec Thomasa Bacha. Zbudował korporację i ratował świat sportu przed rozłamem
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń