Aktualizacja: 08.06.2015 14:45 Publikacja: 08.06.2015 14:45
2 zdjęcia
ZobaczFoto: ROL
Oswajanie golfa przez media trwa. Sponsorzy i organizatorzy turnieju PZU Press Golf Cup wykonują dobrą robotę, bo nie tylko dają chętnym okazję zagrać solidną rundę na 18-dołkowym polu klubu w Sobieniach Królewskich, ale też uczą: dołączają do programu akademię golfa oraz małe, ale bardzo przydatne seminarium językowe pod hasłem „Jak pisać o golfie".
W upalną sobotę potwierdziła się stara prawda, że debiutanci mają szczęście. Jacek Wiącek (prowadzący portal foregolf.pl) gra od kilku lat, ale na start w turnieju zdecydował się po raz pierwszy.
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
W środę, 9 kwietnia, w warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się druga gala plebiscytu Herosi WP, podczas któ...
W krakowskiej Tauron Arenie odbyła się największa w historii lekcja z udziałem niemal 8 tys. uczniów szkół ponad...
Witold Bańka jest jedynym kandydatem na szefa Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Polak może pozostać na st...
Druga gala Herosów odbędzie się w środę 9 kwietnia w Warszawie. W głosowaniu plebiscytu WP SportoweFakty interna...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas