Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.03.2015 20:17 Publikacja: 18.03.2015 07:00
Szef Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego Thomas Bach (drugi z prawej) w objęciach Toyoty
Foto: PAP/EPA
Od wielu lat takie komunikaty nie dziwią, ale największa firma samochodowa na świecie wyznaczyła kilka dni temu nowy poziom zaangażowania w sport olimpijski. Podpisała kontrakt niemal miliardowy, jest pierwszym producentem aut sponsorującym ruch olimpijski na całym świecie. Ta umowa jest też dowodem szybko rosnącego znaczenia Azji w sporcie.
Obowiązywać będzie w latach 2017–2024 (w Japonii od zaraz). Oznacza to związek Toyoty z trzema kolejnymi igrzyskami olimpijskimi, które odbędą się w Azji – zimowymi w 2018 r. w Pjongczang (Korea Płd.), letnimi w 2020 r. w Tokio oraz ponownie zimowymi w 2022 r. w Pekinie lub Ałmatach. Wybór MKOl: Chiny czy Kazachstan, poznamy 31 lipca. Umowa obejmie też igrzyska letnie w 2024 r., których gospodarza jeszcze nie znamy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Liga Konferencji Europy staje się powoli polską specjalnością. W czwartek obyło się bez strat: Legia, Raków i Ja...
Porażka 1:5 na własnym boisku z KRC Genk sprawia, że tylko najwięksi optymiści mogą wierzyć, że Lech Poznań odro...
Za kilkanaście dni rusza zgrupowanie kadry. Pierwsze pod wodzą Jana Urbana. Nowy selekcjoner wkrótce ogłosi powo...
Światowa federacja piłkarska rozważa organizację klubowych mistrzostw świata nie co cztery, a co dwa lata. FIFA...
Zdaję sobie sprawę, że trwa miesiąc miodowy, ale jestem zbyt doświadczonym trenerem, żeby nie wiedzieć, jak to w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas