Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.02.2017 20:17 Publikacja: 17.02.2017 20:17
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Greg Hancock o zaległe pieniądze walczył przed Trybunałem Polskiego Związku Motorowego, jednak wiosną 2016 roku swoją sprawę przegrał. Amerykanin skierował więc kroki do Sądu Okręgowego w Bydgoszczy. Jak informują Sportowe Fakty, zawodnik domaga się zaległych 220 tysięcy złotych plus odsetki.
Umowa, jaką zawarł Hancock z Polonią Bydgoszcz w 2013 roku, zobowiązywała klub do utrzymywania wynagrodzenia Amerykanina nawet wtedy, gdy spadnie on w rankingu indywidualnym. Zawarcie takiego aneksu już wtedy budziło kontrowersje. "Moi poprzednicy podpisali z zawodnikiem umowę i dodatkowo zawarli ustalenia naruszające regulamin. Co więcej, nieprawnie sporządzony aneks ukryli przed Główną Komisją Sportu Żużlowego" - mówi dla Sportowych Faktów obecny prezes Polonii Władysław Gollob. Według niego umowa była nieważna już w momencie podpisania.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wydawało się, że trudno będzie przebić kontrowersje związane z rozdaniem tzw. stałych dzikich kart w Speedway Gr...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Orlen Oil Motor Lublin nie obroni mistrzostwa Polski. Po 17 latach tytuł najlepszej drużyny PGE Ekstraligi wraca...
W niedzielę 28 września w Lublinie poznamy żużlowego mistrza Polski sezonu 2025. Orlen Oil Motor Lublin podejmie...
Bartosz Zmarzlik obronił przewagę nad Bradym Kurtzem i po raz szósty w karierze został indywidualnym mistrzem św...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Przed ostatnią rundą Speedway Grand Prix Bartosz Zmarzlik ma tylko trzy punkty przewagi w klasyfikacji generalne...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas