Reklama

Polski Związek Kolarski wiele stracił

Polski Związek Kolarski stracił jednego z głównych sponsorów i 2 mln zł. Poważniejsza w skutkach może się jednak okazać utrata wiarygodności.

Aktualizacja: 14.11.2017 10:33 Publikacja: 13.11.2017 18:05

Polski Związek Kolarski wiele stracił

Foto: AdobeStock

W rozegranych w miniony weekend w Manchesterze zawodach Pucharu Świata reprezentanci Polski pojechali w biało-czerwonych koszulkach z logo trzech sponsorów – CCC, Orlenu i 4F.

W tym tygodniu ze strony internetowej związku, informującej o licznych sukcesach odniesionych w Anglii – drugie miejsce Mateusza Rudyka w sprincie, trzecie miejsce Daniela Staniszewskiego i Wojciecha Pszczolarskiego w madisonie – znikł logotyp pierwszego ze sponsorów. CCC wycofało się ze sponsorowania Polskiego Związku Kolarskiego (PZKol) w trybie natychmiastowym w środę, 8 listopada.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Inne sporty
Ciężar życia i okruchy szczęścia. Recenzja biografii Agaty Wróbel
Inne sporty
Polski zespół pojedzie w Rajdzie Dakar Classic legendarną ciężarówką
Inne sporty
Sebastian Kawa znów triumfuje. Został mistrzem Europy
Inne sporty
Dwa medale Mateusza Maliny na igrzyskach w Chinach
Inne sporty
Szermierka i Rosja. Niebezpieczne związki
Reklama
Reklama