Skoki narciarskie: Ambasador skoczył po złoto

Skoczkowie jako jedyni przywieźli z igrzysk medale. Pokazali, że przemyślana strategia sportowa i marketingowa jest podstawą sukcesów.

Publikacja: 07.06.2021 00:01

Kamil Stoch - złoty medalista olimpijski na ramionach Macieja Kota i Dawida Kubackiego

Kamil Stoch - złoty medalista olimpijski na ramionach Macieja Kota i Dawida Kubackiego

Foto: AFP

Od 14 lat z Polskim Związkiem Narciarskim (PZN) współpracuje Grupa Lotos. Kontrakt z paliwową firmą pozwolił wychować następców najpopularniejszego polskiego sportowca pierwszej dekady XXI w. Adama Małysza.

Dzięki temu powstał program „Szukamy następców mistrza", a jego integralną częścią stały się zawody Lotos Cup. Uczestnikami cyklu imprez byli obecni olimpijczycy Maciej Kot i Dawid Kubacki oraz startujący w igrzyskach w Vancouver (2010) Krzysztof Miętus i w Soczi (2014) Jan Ziobro.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sport
Transmisje French Open w TV Smart przez miesiąc za darmo
Sport
Witold Bańka wciąż na czele WADA. Zrezygnował z Pałacu Prezydenckiego
Sport
Kodeks dobrych praktyk. „Wysokość wsparcia będzie przedmiotem dyskusji"
Sport
Wybitni sportowcy wyróżnieni nagrodami Herosi WP 2025
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Sport
Rafał Sonik z pomocą influencerów walczy z hejtem. 8 tysięcy uczniów na rekordowej lekcji