Reklama
Rozwiń

Skoki narciarskie: Ambasador skoczył po złoto

Skoczkowie jako jedyni przywieźli z igrzysk medale. Pokazali, że przemyślana strategia sportowa i marketingowa jest podstawą sukcesów.

Publikacja: 07.06.2021 00:01

Kamil Stoch - złoty medalista olimpijski na ramionach Macieja Kota i Dawida Kubackiego

Kamil Stoch - złoty medalista olimpijski na ramionach Macieja Kota i Dawida Kubackiego

Foto: AFP

Od 14 lat z Polskim Związkiem Narciarskim (PZN) współpracuje Grupa Lotos. Kontrakt z paliwową firmą pozwolił wychować następców najpopularniejszego polskiego sportowca pierwszej dekady XXI w. Adama Małysza.

Dzięki temu powstał program „Szukamy następców mistrza", a jego integralną częścią stały się zawody Lotos Cup. Uczestnikami cyklu imprez byli obecni olimpijczycy Maciej Kot i Dawid Kubacki oraz startujący w igrzyskach w Vancouver (2010) Krzysztof Miętus i w Soczi (2014) Jan Ziobro.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sport
Nie chce pałacu. Kirsty Coventry - pierwsza kobieta przejmuje władzę w MKOl
Sport
Transmisje French Open w TV Smart przez miesiąc za darmo
Sport
Witold Bańka wciąż na czele WADA. Zrezygnował z Pałacu Prezydenckiego
Sport
Kodeks dobrych praktyk. „Wysokość wsparcia będzie przedmiotem dyskusji"
Sport
Wybitni sportowcy wyróżnieni nagrodami Herosi WP 2025
Sport
Rafał Sonik z pomocą influencerów walczy z hejtem. 8 tysięcy uczniów na rekordowej lekcji