Reklama

PKP Intercity S.A. kolejnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

PKP Intercity S.A. dołączyła do Polskiej Rodziny Olimpijskiej i została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski.

Publikacja: 18.08.2023 08:59

Na zdjęciu od lewej: wiceprezes zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz i prezes Polskiego Komitetu Oli

PKP Intercity S.A. nowym partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Na zdjęciu od lewej: wiceprezes zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz i prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Radosław Piesiewicz

Foto: Szymon Sikora

PKOl podczas ogłoszenia współpracy reprezentowali prezes Radosław Piesiewicz oraz wiceprezes Tomasz Poręba. - Staramy się uzdrowić Polski Związek Kolarski (PZKol) i myślę, że jesteśmy na dobrej drodze - mówił ten pierwszy i dodaje: - Beneficjantami umowy będą wszystkie polskie związki sportowe, ponieważ PKP Intercity przekaże im bezimienne pakiety biletów na przejazdy w ramach barteru na cały rok.

- PKP Intercity z dumą dołącza do Polskiej Rodziny Olimpijskiej. Jako narodowy przewoźnik kolejowy na co dzień realizujemy misję publiczną, zapewniając przejazdy milionom Polaków do większych miast i mniejszych miejscowości. Od teraz nasza misja zyskuje również oblicze sportowe. Będziemy partnerem polskich olimpijczyków w rywalizacjach o najważniejsze trofea, czyli medale olimpijskie - podkreśla wiceprezes Zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sport
Lokomotywą do igrzysk. Polski Komitet Olimpijski coraz bogatszy
Sport
Polski Komitet Olimpijski rośnie w siłę. Tauron nowym sponsorem
Lekkoatletyka
Prezes PZLA Henryk Olszewski: Niedosyt nas napędza
Sport
Zmarł Hulk Hogan, ikona i popularyzator wrestlingu
Sport
Nie żyje Felix Baumgartner, legenda sportów ekstremalnych
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama