Reklama
Rozwiń
Reklama

Sebastian Świderski: Oferta dla dojrzewających późno

Prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej Sebastian Świderski o współpracy z AZS i tegorocznych mistrzostwach świata.

Publikacja: 03.07.2022 21:00

Sebastian Świderski: Oferta dla dojrzewających późno

Foto: PAP/Leszek Szymański

Podpisaliście porozumienie o współpracy z Akademickim Związkiem Sportowym. Na czym ma ona polegać?

W uproszczeniu można powiedzieć, że chcemy stworzyć możliwość kontynuacji szkolenia młodzieży, która kończy liceum, a nie jest tak mocna sportowo, żeby już występować w najlepszych klubach. Często ta część naszych adeptów szuka pomysłu na siebie, myśli o studiach, ale nie chce też porzucać siatkówki. To oferta dla młodzieży, która kończy szkołę średnią, chce się uczyć i jednocześnie uczestniczyć w zorganizowanych formach siatkarskiej rywalizacji. Ten projekt ma przyciągnąć te wyższe uczelnie, które chciałyby uczestniczyć w lidze akademickiej. Projekt mamy rozpisany, teraz potrzebne są pieniądze. Czekamy na odpowiedź z Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Ministerstwa Edukacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Siatkówka
Startuje PlusLiga siatkarzy. Nowi bohaterowie się przydadzą
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Siatkówka
Jakub Kochanowski dla „Rzeczpospolitej". „Nie ma czasu na refleksje i odpoczynek"
Siatkówka
Tomasz Fornal dla „Rzeczpospolitej". „Mieliśmy swoje problemy, których nie udało się przezwyciężyć"
Siatkówka
Mistrzostwa świata siatkarzy. Syndrom sezonu poolimpijskiego
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Siatkówka
Mistrzostwa świata siatkarzy. Męczarnie na koniec, ale Polacy mają medal
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama