Reklama

Nowe paliwo dla kadry

PZPN we wtorek podpisuje umowę, znów bez pośrednictwa firmy Sportfive.

Publikacja: 16.02.2015 20:43

Nowe paliwo dla kadry

Foto: Fotorzepa/ Piotr Wittman

Reprezentacja nie miała sponsora głównego od marca 2014 roku, kiedy po 12 latach wycofała się firma telekomunikacyjna Orange. Oficjalne komunikaty informowały o „zmianie strategii marketingowej", a Maciej Sawicki – sekretarz generalny związku – twierdził, że jest bardzo duże zainteresowanie innych firm, które chciałyby się reklamować przy pomocy drużyny Adama Nawałki. Ale miesiące mijały, a na dresach reprezentacji wciąż nie było logo nowego sponsora, tylko napis „Łączy nas piłka". To nie tylko hasło marketingowe związku, ale też nazwa mocno promowanego i bardzo zresztą pożytecznego portalu uruchomionego przez PZPN.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Piłka nożna
W niedzielę Real – Barcelona. Madryt czeka na rock and rolla
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Piłka nożna
Liga Konferencji. Kompromitacja mistrzów Polski na Gibraltarze
Piłka nożna
Liga Konferencji. Legia łapie oddech, Jagiellonia wraca z tarczą
Piłka nożna
Real bezbłędny w Lidze Mistrzów, czas na El Clasico
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Piłka nożna
Liga Mistrzów. Sześć goli Barcelony, Szczęsny ratował ją już w 18. sekundzie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama