Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.02.2015 20:43 Publikacja: 16.02.2015 20:43
Foto: Fotorzepa/ Piotr Wittman
Reprezentacja nie miała sponsora głównego od marca 2014 roku, kiedy po 12 latach wycofała się firma telekomunikacyjna Orange. Oficjalne komunikaty informowały o „zmianie strategii marketingowej", a Maciej Sawicki – sekretarz generalny związku – twierdził, że jest bardzo duże zainteresowanie innych firm, które chciałyby się reklamować przy pomocy drużyny Adama Nawałki. Ale miesiące mijały, a na dresach reprezentacji wciąż nie było logo nowego sponsora, tylko napis „Łączy nas piłka". To nie tylko hasło marketingowe związku, ale też nazwa mocno promowanego i bardzo zresztą pożytecznego portalu uruchomionego przez PZPN.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Lech przegrał 1:2 z Legią przy ponad 40 tys. kibiców na stadionie w Poznaniu. Superpuchar Polski jedzie więc do...
Kończące się klubowe mistrzostwa świata to próba generalna przed przyszłorocznym mundialem. Pojawiają się obawy...
Na świecącym pustkami stadionie i w ciszy zaczęła nowy sezon Legia Warszawa. Minimalne zwycięstwo nad kazachskim...
W drugim półfinale klubowego mundialu emocje skończyły się po 24 minutach, kiedy Fabian Ruiz strzelił trzecią br...
Legia zaczyna grę w europejskich pucharach. Z nowym trenerem Edwardem Iordanescu, ale bez nowych piłkarzy. W czw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas