Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.06.2018 20:17 Publikacja: 18.06.2018 20:17
Foto: AFP
Transmitująca to spotkania islandzka telewizja publiczna RUV przedstawiła statystyki, według których w szczytowym momencie, w samej końcówce spotkania, ich udział na rynku wynosił aż 99,6 procent. To oznacza, że praktycznie każda osoba, mająca wtedy włączony telewizor oglądała piłkarzy walczących z Albicelestes.
Jak informuje Onet, starcie z Argentyną miało średnio 60 procent udziału w rynku i tym samym przeszło do historii. Poprzedni rekord także należał do piłkarzy, a został ustanowiony w trakcie EURO 2016 i wygranego spotkania 1/8 finału przeciwko Anglii.
Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Cezary Kulesza rozmawia z kandydatami na selekcjonera. Słychać, że faworyt...
Nie chcemy się angażować w tematy personalne. Mocno trzymamy kciuki za piłkarską reprezentację Polski i liczymy...
Rok przed mundialem znamy już 13 uczestników. W mistrzostwach świata zadebiutują Uzbekistan i Jordania. To pierw...
Nazwisk na giełdzie potencjalnych selekcjonerów reprezentacji Polski jest coraz więcej i tak naprawdę nie wiadom...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Legii Warszawa przywrócić blask spróbuje 46-letni Rumun Edward Iordanescu, najstarszy syn Anghela - legendy rumu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas