Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.02.2020 13:31 Publikacja: 13.02.2020 13:31
Foto: materiały prasowe Orlen Team
Kubica jest także kierowcą testowym i rezerwowym zespołu Alfa Romeo w Formule 1, a połączenie tych dwóch ról wiąże się nie tylko z ekwilibrystyką logistyczną i napiętym do granic możliwości kalendarzem. Do tego dochodzi związek z dwiema różnymi markami samochodów, a od strony sponsoringu – obecność konkurencyjnych firm paliwowych w fabrycznych zespołach DTM.
– Można sobie wyobrazić, że nie było to łatwe – mówi Kubica. – Dwie serie, dwie role i tak naprawdę połączenie dwóch sezonów w jednym roku kalendarzowym. Jednak wszystkim stronom zależało na tym, żebym startował w DTM i myślę, że udało się znaleźć kompromis.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Australijczyk Brady Kurtz wygrał drugą z rzędu rundę Grand Prix i nieznacznie zbliżył się do Bartosza Zmarzlika,...
Polska wymiera. Takie są fakty. Obudźmy się, zanim będzie za późno. Jakość życia i bezpieczeństwo dzieci to kluc...
Brady Kurtz po raz pierwszy w karierze wygrał rundę Speedway Grand Prix. W Gorzowie Wielkopolskim Australijczyk...
Od sobotniego poranka do niedzieli wieczorem, kiedy poszedłem spać po wyścigu, spaliłem 12 tysięcy kalorii. Mamy...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Druga w tym roku runda Grand Prix w Manchesterze padła łupem Bartosza Zmarzlika, który umocnił się na prowadzeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas