Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.02.2020 13:31 Publikacja: 13.02.2020 13:31
Foto: materiały prasowe Orlen Team
Kubica jest także kierowcą testowym i rezerwowym zespołu Alfa Romeo w Formule 1, a połączenie tych dwóch ról wiąże się nie tylko z ekwilibrystyką logistyczną i napiętym do granic możliwości kalendarzem. Do tego dochodzi związek z dwiema różnymi markami samochodów, a od strony sponsoringu – obecność konkurencyjnych firm paliwowych w fabrycznych zespołach DTM.
– Można sobie wyobrazić, że nie było to łatwe – mówi Kubica. – Dwie serie, dwie role i tak naprawdę połączenie dwóch sezonów w jednym roku kalendarzowym. Jednak wszystkim stronom zależało na tym, żebym startował w DTM i myślę, że udało się znaleźć kompromis.
W swoim setnym występie w Grand Prix Bartosz Zmarzlik wygrał czeską rundę cyklu i wrócił na prowadzenie w klasyf...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Żaden polski żużlowiec jeszcze nigdy nie wygrał Grand Prix na PGE Narodowym. Tak samo stało się i w tym roku, ch...
W sobotę święto żużla w Warszawie. Czy nadchodzące Grand Prix będzie ostatnim w historii na PGE Narodowym?
Po raz 27. w karierze Bartosz Zmarzlik wygrał rundę Speedway Grand Prix – w sobotę, na inaugurację nowego sezonu...
Rusza nowy sezon PGE Ekstraligi. Jej władze coraz dokładniej przyglądają się klubom i mają sprawdzać, jak radzą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas