Reklama
Rozwiń
Reklama

NBA: Toronto Raptors zaczynają sprzedawać klubowe hidżaby

Zespół mistrzów ligi NBA Toronto Raptors wprowadza do oferty swojego sklepu dla kibiców nową linię hidżabów z logo zespołu. Ma to zwiększyć zainteresowanie drużyną wśród przedstawicieli innych kultur.

Aktualizacja: 16.09.2019 16:07 Publikacja: 16.09.2019 15:43

NBA: Toronto Raptors zaczynają sprzedawać klubowe hidżaby

Foto: twitter/ raptors

qm

Klub przy projektowaniu hidżabów nawiązał współpracę z firmą Nike. Kilka dni temu wprowadzenie klubowych nakryć głowy, noszonych przez część muzułmanek, obwieścił na Twitterze. "Zainspirowane przez wystarczająco odważnych, aby zmienić zasady gry" - głosi hasło promocyjne hidżabów.

Zespół Raptors, należący do Maple Leaf Sports & Entertainment, poinformował, że jest pierwszym klubem w zawodowej lidze NBA, która sprzedaje klubowe hidżaby. Jerry Ferguson, dyrektor marketingu, powiedział agencji Associated Press, że pomysł został zainspirowany przez Hijabi Ballers - lokalną organizację promującą sport wśród muzułmanek.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Koszykówka
Poker, mafia i gwiazdy NBA. Skandal, który może zatrząść imperium
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Koszykówka
NBA reaguje na skandal hazardowy. Kibice zastanawiają się, czy liga jest uczciwa?
Koszykówka
Wróciła NBA. Czy to ostatni sezon LeBrona Jamesa
Koszykówka
NBA rusza po Europę. Nowe rozgrywki na horyzoncie
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Koszykówka
Turecki mur był nie do przebicia, Polacy odpadają z EuroBasketu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama