Aktualizacja: 30.04.2018 01:49 Publikacja: 27.04.2018 10:00
Foto: materiały prasowe
Rzeczpospolita: Grupa LOTOS wspomaga Polski Związek Narciarski od 2003 roku. Czym wytłumaczyć tak długi mariaż firmy z tą dyscypliną? W tych latach skoczkowie nie zawsze odnosili sukcesy.
Łukasz Franiak: Długie alianse w sponsoringu to jedna z podstaw działania. Zarówno sponsor, jak i podmiot sponsorowany tylko podczas wieloletniej współpracy mogą osiągać obopólne korzyści. Przykładem takiego podejścia jest właśnie LOTOS, którego współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim trwa nieprzerwanie od blisko 15 lat. Po drodze razem świętowaliśmy sukcesy Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Ale był też okres, gdy sukcesów nie było albo były małe. Czas pokazał, że przyjęta strategia była dobra – wyniki są absolutnie historyczne, a LOTOS jeszcze bardziej rozwija tę współpracę, zwiększając swoje zaangażowanie w PZN oraz inwestując mocno w rozwój młodego pokolenia. Liczymy, że efekty będą co najmniej takie jak obecnie.
Jeden z najbogatszych Rosjan chce znów ustawiać pionki na planszy mimo trwającej wojny w Ukrainie
Eksperci od handlu wskazują, że coraz popularniejszy wśród konsumentów w Polsce staje się trend kupowania z odroczonymi płatnościami.
Tomasz Kryk i Marek Ploch nie będą dłużej trenerami kajakarskiej reprezentacji Polski. Ten pierwszy pracował z kadrą przez piętnaście lat. Jego grupa zdobyła w tym czasie 92 medale.
Wygrałem jednym głosem, ale po kolarsku powiem, że czy wygrywa się o błysk szprychy, czy po ucieczce z przewagą minuty, to jest zawsze wygrana - mówi „Rzeczpospolitej” Marek Leśniewski, medalista olimpijski, nowy prezes Polskiego Związku Kolarskiego
Chaos w Polskim Związku Kolarskim (PZKol) trwa. Nowym prezesem został Marek Leśniewski, ale jego wybór kwestionuje Rafał Makowski.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
- Znam to środowisko. Ono nie jest spójne. Są tam ludzie zazdrośni i zawistni - o wyborach w Polskim Związku Kolarskim, o współczesnym kolarstwie opowiada „Rzeczpospolitej” dyrektor Tour de Pologne Czesław Lang
W 2023 roku w Polsce powstało prawie 400 tysięcy nowych firm, a rynek przedsiębiorstw liczy już blisko 2,5 miliona aktywnych biznesów. Jak właściciele firm ubezpieczają swój biznes w obliczu coraz większych wyzwań gospodarczych i klimatycznych
Na parkingu na Palenicy Białczańskiej pojawią się biletomaty - zapowiada jego zarządca Tatrzański Park Narodowy. Ma to zapobiec zatorom, które regularnie tworzą się przy najpopularniejszym wejściu do parku.
Rada Miasta Zakopane zdecydowała o wystąpieniu z petycją do Sejmu i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów o zmianę przepisów dotyczących warunków, jakie powinna spełniać miejscowość, w której można pobrać opłatę miejscową. To pokłosie głośnej sprawy sądowej.
Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska nie zgadza się na skrócenie postoju koni z Morskiego Oka z godziny do 20 minut.
Serwis TripAdvisor opublikował doroczny ranking najlepszych doświadczeń turystycznych na świecie. Na liście znalazły się miejsca z Polski. O obecności na liście decydowały głosy użytkowników serwisu z całego świata.
W najbliższe wakacje oscypki na Krupówkach i pod Gubałówką w Zakopanem będą droższe co najmniej o 20 proc. Zakopiańscy urzędnicy o jedną piątą podnieśli minimalne ceny wywoławcze w przetargu na dzierżawę stoisk do sprzedaży serów.
Siostry Karmelitanki chcą się przeprowadzić w spokojniejsze miejsce. Aktualny burmistrz Łukasz Filipowicz podkreśla, że klasztor jest w Zakopanem praktycznie od zawsze, więc jest zaskoczony możliwością stworzenia w tym miejscu pensjonatu.
Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska spotkała się w piątek z dyrekcją Tatrzańskiego Parku Narodowego i góralami. W Zakopanem rozmawiano o dalszym wykorzystywaniu koni przez turystów odwiedzających Tatry.
Dzisiaj w Zakopanem "okrągły stół" w sprawie transportu do Morskiego Oka. Na spotkaniu pojawi się minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska. - Problem jest medialny. Nie ma pełnej zgody społecznej, co możemy rozumieć i o tym będziemy dyskutować. Natomiast nie zgodziłbym się, że jest to jakiś problem nie do rozwiązania - komentował kwestie transportu do Morskiego Oka dla RMF FM Andrzej Skupień, starosta tatrzański.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas