Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 04:57 Publikacja: 13.02.2024 17:45
Polscy medaliści zimowych igrzysk olimpijskich młodzieży
Złoto zdobyła Anna Falkowska (z prawej), ale na podium stali także Łukasz Łukaszczyk oraz Hanna Mazur
Foto: Szymon Sikora
Ferrero wspiera polski ruch olimpijski od lat i wiadomo, że współpraca potrwa dłużej. Firma pozostanie zarówno partnerem PKOl, jak i reprezentacji młodzieżowej, która kilka dni temu wróciła ze swoich igrzysk w Gangwon. Polacy w Korei Południowej zdobyli trzy medale. To sukces, bo podczas trzech poprzednich edycji imprezy nasi reprezentanci na podium stawali raz.
Ferrero jest partnerem PKOl i młodzieżowej reprezentacji olimpijskiej, dzięki czemu nazwa firmy zawisła na ścianie w Klubie Olimpijczyka na srebrnej tabliczce — podobnie, jak wcześniej Itaki, BIZUU, Art in House oraz ATT Investments.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dwupokojowe mieszkanie, ćwierć miliona złotych, dzieło sztuki, diament oraz wycieczkę dostaną indywidualni złoci...
Krajowa Prokuratura Finansowa (PNF) wszczęła śledztwo w sprawie wynagrodzenia szefa komitetu organizacyjnego igr...
Była niemiecka gwiazda biatlonu, dwukrotna mistrzyni olimpijska i siedmiokrotna mistrzyni świata Laura Dahlmeier...
Z kilkunastoma dobrymi zawodnikami nie zbudujemy potęgi. Mamy braki w wyszkoleniu i w liczbie hokeistów - mówi „...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Reprezentacja Polski zaczyna walkę o powrót do hokejowej elity. Zadanie nie będzie łatwe, ale nikt w kadrze nie...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas