Polski Komitet Olimpijski stracił kolejnego sponsora. Czy grozi mu śmierć głodowa?

Tauron ogłosił, że rozwiązuje umowę sponsoringową z Polskim Komitetem Olimpijskim (PKOl), co rodzi pytanie, czy organizacji kierowanej przez Radosława Piesiewicza grozi śmierć głodowa.

Publikacja: 12.09.2024 17:25

Radosław Piesiewicz

Radosław Piesiewicz

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Lista sponsorów, którzy odwracają się od PKOl, rośnie. Tylko w ciągu ostatnich kilku dni o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy informowały PKP Intercity, Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier oraz Enea. Wszystkie te spółki podpisywały kontrakty w ubiegłym roku, kiedy doszło do zmian na czele władz polskiego ruchu olimpijskiego i nowym szefem został Piesiewicz.

Kiedy w marcu pytaliśmy prezesa, czy bez znajomości z byłym ministrem aktywów państwowych Jackiem Sasinem pozyskałby dla PKOl takich sponsorów, odpowiedział: - Mówimy o spółkach, które kierują się własnym interesem ekonomicznym. A sport to dobra platforma do międzynarodowej promocji marki, także dzięki olimpijczykom.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sport
Billie Jean King Cup. Ostatnia taka noc w Maladze. Włoszki sprytniejsze od Polek
Sport
Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski. Poznaliśmy nominowanych
Sport
Zmarł Michał Dąbrowski, reprezentant Polski w szermierce na wózkach, medalista z Paryża
SPORT I POLITYKA
Wielki zwrot w Rosji. Wysłali jasny sygnał na Zachód
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
SPORT I POLITYKA
Igrzyska w Polsce coraz bliżej? Jest miejsce, data i obietnica rewolucji