Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2025 18:11 Publikacja: 12.09.2024 17:25
Radosław Piesiewicz
Foto: PAP/Radek Pietruszka
Lista sponsorów, którzy odwracają się od PKOl, rośnie. Tylko w ciągu ostatnich kilku dni o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy informowały PKP Intercity, Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier oraz Enea. Wszystkie te spółki podpisywały kontrakty w ubiegłym roku, kiedy doszło do zmian na czele władz polskiego ruchu olimpijskiego i nowym szefem został Piesiewicz.
Kiedy w marcu pytaliśmy prezesa, czy bez znajomości z byłym ministrem aktywów państwowych Jackiem Sasinem pozyskałby dla PKOl takich sponsorów, odpowiedział: - Mówimy o spółkach, które kierują się własnym interesem ekonomicznym. A sport to dobra platforma do międzynarodowej promocji marki, także dzięki olimpijczykom.
Rozgrywki na kortach Rolanda Garrosa to coroczna pozycja obowiązkowa dla każdego miłośnika tenisa ziemnego. W dn...
Witold Bańka pozostanie najważniejszym Polakiem w świecie sportu, bo skutecznie nawigował Światową Agencją Antyd...
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
W środę, 9 kwietnia, w warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się druga gala plebiscytu Herosi WP, podczas któ...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
W krakowskiej Tauron Arenie odbyła się największa w historii lekcja z udziałem niemal 8 tys. uczniów szkół ponad...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas