Bogate perspektywy olimpijczyków z Polski. Dostaną diamenty i dzieła sztuki

Nagrody finansowe, diamenty inwestycyjne, bony na wycieczki oraz dzieła sztuki to nagrody, które dostaną w przyszłym roku medaliści olimpijscy z Polski. Perspektywy dla najlepszych są coraz bogatsze.

Publikacja: 29.09.2023 17:18

Bogate perspektywy olimpijczyków z Polski. Dostaną diamenty i dzieła sztuki

Foto: PKOl

Konferencje prasowe prezentujące nowych sponsorów i partnerów Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) to w ostatnich miesiącach niemal wydarzenie cykliczne. Tylko we wrześniu takie spotkania odbyły się trzy. Każde kolejne poszerza nie tylko finansowe perspektywy organizacji, ale także polskich związków sportowych oraz samych zawodników - przede wszystkim kandydatów do olimpijskich medali.

Sportowcy, którzy za rok w Paryżu sięgną podium, mogą liczyć zarówno na premie finansowe, jak i na diamenty inwestycyjne od ATT Investments, 10-tysięczne bony turystyczne sponsorowane przez Itakę (swój dostanie także każdy trener) oraz obrazy od domu aukcyjnego Art In House. Ta ostatnia firma, kierowana przez Anitę Wolszczak-Karasiewicz, będzie także zarządzała galerią w Centrum Olimpijskim oraz co miesiąc organizowała tam aukcje.

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sport
Cukier krzepi. Krajowa Grupa Spożywcza sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Sport
Polski Komitet Olimpijski ma nowego partnera. Diamentowego
Biura Podróży
Itaka partnerem polskich olimpijczyków. Wiadomo z kim sportowcy pojadą na wakacje
SPORT I POLITYKA
Wielki zwrot w Rosji. Wysłali jasny sygnał na Zachód
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
SPORT I POLITYKA
Igrzyska w Polsce coraz bliżej? Jest miejsce, data i obietnica rewolucji
Materiał Promocyjny
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej ubezpieczeni