Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2025 06:57 Publikacja: 25.09.2023 17:28
Krajowa Grupa Spożywcza sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Krajową Grupę Spożywczą reprezentowali Tomasz Rega (po lewej) i Marek Zagórski (w środku), a Polski Komitet Olimpijski - Radosław Piesiewicz (z prawej)
Foto: Szymon Sikora
- Nasza droga rozpoczęła się przed igrzyskami europejskimi, ale będzie trwała dłużej, bo przez kolejne cztery lata. Dodatkowo Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier objęła sponsoringiem strategicznym pięć olimpijskich związków sportowych. Wierzę, że to pomoże w rozwoju tych dyscyplin, bo cukier krzepi i da związkom dużo możliwości oraz siły do realizacji celów - mówi prezes PKOl Radosław Piesiewicz.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
ATT Investments został Partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Medaliści...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Polski Komitet Olimpijski po raz trzeci zaprasza szkoły w całej Polsce do podjęcia inicjatywy #BiegFairPlayPKOl,...
PKP Intercity S.A. dołączyła do Polskiej Rodziny Olimpijskiej i została sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskie...
W związku z planowanym drugim etapem modernizacji Ośrodka Nowa Skra, przy ul. Wawelskiej 5, miasto opublikowało...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Barcelona prowadziła z Paris Saint-Germain, ale przegrała 1:2, tracąc bramkę w samej końcówce meczu. Wojciech Sz...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas