- Nasza droga rozpoczęła się przed igrzyskami europejskimi, ale będzie trwała dłużej, bo przez kolejne cztery lata. Dodatkowo Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier objęła sponsoringiem strategicznym pięć olimpijskich związków sportowych. Wierzę, że to pomoże w rozwoju tych dyscyplin, bo cukier krzepi i da związkom dużo możliwości oraz siły do realizacji celów - mówi prezes PKOl Radosław Piesiewicz.

- Dla nas zaszczytem było już to, że podczas igrzysk europejskich logo Polski Cukier znalazło się na koszulkach, na których wisiało tyle medali. Chcemy żeby symbioza trwała, dlatego też zdecydowaliśmy się na kontrakt, który jest dla dużym wyzwaniem - także finansowym - podkreśla prezes Krajowej Grupy Spożywczej Marek Zagórski.

Czytaj więcej

Polski Komitet Olimpijski ma nowego partnera. Diamentowego

W ramach umowy, która obowiązywać będzie w latach 2023-2027, Krajowa Grupa Spożywcza oraz marka Polski Cukier otrzymują prawa do używania m.in. tytułów: „Sponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego”, „Sponsora Polskiego Ruchu Olimpijskiego”, „Sponsora Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej Gangwon 2024”, „Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Paryż 2024”, „Sponsora Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Mediolan-Cortina 2026”.

Dodatkowo, zgodnie z polityką PKOl i prezesa Piesiewicza, beneficjentami porozumienia będą Polski Związek Szermierczy, Polski Związek Podnoszenia Ciężarów, Polski Związek Zapaśniczy, Polski Związek Bokserski oraz Polski Związek Biathlonu (PZBiath).