Cukier krzepi. Krajowa Grupa Spożywcza sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. z marką Polski Cukier została Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Beneficjentami porozumienia będzie także pięć polskich związków sportowych.

Publikacja: 25.09.2023 17:28

Krajową Grupę Spożywczą reprezentowali Tomasz Rega (po lewej) i Marek Zagórski (w środku), a Polski

Krajowa Grupa Spożywcza sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Krajową Grupę Spożywczą reprezentowali Tomasz Rega (po lewej) i Marek Zagórski (w środku), a Polski Komitet Olimpijski - Radosław Piesiewicz (z prawej)

Foto: Szymon Sikora

- Nasza droga rozpoczęła się przed igrzyskami europejskimi, ale będzie trwała dłużej, bo przez kolejne cztery lata. Dodatkowo Krajowa Grupa Spożywcza z marką Polski Cukier objęła sponsoringiem strategicznym pięć olimpijskich związków sportowych. Wierzę, że to pomoże w rozwoju tych dyscyplin, bo cukier krzepi i da związkom dużo możliwości oraz siły do realizacji celów - mówi prezes PKOl Radosław Piesiewicz.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Sport
Polski Komitet Olimpijski ma nowego partnera. Diamentowego
Sport
Polski Komitet Olimpijski zaprasza na #BiegFairPlayPKOl
Sport
PKP Intercity S.A. kolejnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Sport
Billie Jean King Cup. Ostatnia taka noc w Maladze. Włoszki sprytniejsze od Polek
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Sport
Plebiscyt na Najlepszego Sportowca Polski. Poznaliśmy nominowanych