Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.01.2015 08:00 Publikacja: 12.01.2015 05:00
Foto: AFP
Grube ryby z hinduskiego holdingu Reliance i amerykańskiej grupy menedżerskiej IMG , które wyłożyły pieniądze na zorganizowanie piłkarskiej ligi w Indiach, ogłosiły wszem i wobec wielki sukces. Indyjską Super Ligę obejrzało w pierwszym sezonie w telewizji blisko 410 mln widzów, a kolejne 1,5 mln na stadionach. Na mecz w Kalkucie przyszło rekordowe 65 tys. widzów. Liczby te robią wrażenie, nawet jeśli w Indiach mieszka ponad 1,2 mld ludzi ściśniętych niczym sardynki – po 360 osób na kilometrze kwadratowym (w Polsce niewiele ponad 120).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Podczas meczu Maccabi Hajfa - Raków Częstochowa w ramach eliminacji do Ligi Konferencji kibice z Izraela wywiesi...
Poprzedni tydzień był fatalny dla polskich drużyn. Legia poniosła klęskę na Cyprze, Raków przegrał u siebie i ty...
Zwycięzca Ligi Mistrzów, PSG, jeszcze cztery minuty przed zakończeniem regulaminowego czasu gry przegrywał w mec...
Po 35 latach stolica Francji doczeka się derbów. Na europejskie salony wszedł klub Paris FC, sponsorowany przez...
Mistrzowie Polski sprawili piłkarzom Crvenej Zvezdy sporo kłopotów i zremisowali na wyjeździe 1:1 Do czwartej ru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas