Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 28.05.2017 22:47 Publikacja: 28.05.2017 22:16
Tomasz Rząsa, ambasador akcji „Kolorowe boiska”.
Foto: Reporter, Wojciech Strozyk
W konkursie, od 11 lat organizowanym z powodzeniem przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka SA, mogą wziąć udział szkoły podstawowe z miejscowości nie większych niż 20 tys. mieszkańców, niemające własnego boiska lub posiadające obiekt w złym stanie. Takich szkół w całej Polsce jest niestety wciąż wiele.
– Infrastruktura sportowa znajduje się często na samym końcu inwestycji. Gminy, zwłaszcza te mniejsze, skupiają się na bardziej potrzebnych rzeczach. Mam porównanie, bo 14 lat swojego życia spędziłem za granicą, grając w Szwajcarii i Holandii. Tam w każdej miejscowości jest po siedem–osiem boisk, każda wieś może się pochwalić porządnym, zadbanym obiektem sportowym. To już nie chodzi nawet o późniejsze przełożenie na liczbę talentów, ale o wychowywanie zdrowej i silnej młodzieży – mówi „Rzeczpospolitej" Tomasz Rząsa, były piłkarz reprezentacji Polski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Znamy już 28 z 48 finalistów przyszłorocznego mundialu w USA, Kanadzie i Meksyku. Awans wywalczyła też pierwsza...
Kibice reprezentacji Polski sprawdzają wyniki eliminacji mundialu 2026 z perspektywy potencjalnych rywali w bara...
Republika Zielonego Przylądka zagra na mundialu. To kolejny debiutant, który zapewnił sobie bilety na przyszłoro...
Nowy selekcjoner reprezentacji Polski Jan Urban stawiał na stabilizację składu i do tej pory, jeśli nie musiał,...
Polacy pokonali w Kownie Litwinów 2:0 i zrobili wielki krok w stronę marcowych baraży do przyszłorocznego mundia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas