Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.06.2025 13:51 Publikacja: 10.11.2021 21:01
Foto: Adobe stock
Związek trwał blisko trzydzieści lat. Pierwsza edycja gry, jeszcze pod szyldem FIFA International Soccer, trafiła na sklepowe półki tuż przed Bożym Narodzeniem w 1993 roku i dawała użytkownikom możliwość rozegrania meczu jedną z 48 drużyn w dwuwymiarowej rzeczywistości. Pudełko, które zawierało dyskietkę z grą, ozdobił Piotr Świerczewski walczący o piłkę z Anglikiem Davidem Plattem.
Dziś seria, której kolejne edycje sygnowane są numerem oznaczającym nadchodzący rok, to jedna z najpotężniejszych franczyz na rynku gier komputerowych. Firma Electronic Arts (EA), działająca pod marką EA Sports, zarabia dzięki niej miliardy dolarów. Każde wydanie, którego premierze towarzyszy potężna kampania z udziałem największych gwiazd - okładkę ozdabiali już Argentyńczyk Leo Messi, Portugalczyk Cristiano Ronaldo czy Francuz Kylian Mbappe - błyskawicznie trafia na szczyt listy przebojów.
Po raz pierwszy kibice w Polsce będą mieli okazję zobaczyć na żywo Ronaldinho. Mistrz świata (2002) i zdobywca Z...
Kylian Mbappe trafił do szpitala ze względu na ostre zapalenie żołądka oraz jelit i nie pomógł Realowi Madryt w...
W USA trwają klubowe mistrzostwa świata - próba generalna przed przyszłorocznym mundialem. Gospodarze mają probl...
Lech walkę o Ligę Mistrzów zacznie dwumeczem z KF Egnatia (Albania) lub Breidablik (Islandia). Legia w eliminacj...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Młodzieżowa reprezentacja Polski poniosła na Euro trzy porażki, tracąc aż 11 bramek. Powrót na mistrzostwa po sz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas