Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.04.2015 16:18 Publikacja: 04.04.2015 21:57
Foto: AFP
Puma jest związana z włoską federacją piłki nożnej (FIGC) od 2003 roku. Partnerstwo jest strategiczne i obecnie wykracza daleko poza zwyczajowe kontrakty tego typu.
Firma produkująca od lat odzież i obuwie sportowe ma dziś wyłączność na wszystkie produkty licencjonowane przez FIGC i zarządza marketingiem tych produktów, w dodatku pozostaje oficjalnym dostawcą strojów i butów dla wszystkich piłkarskich reprezentacji Włoch.
Paris Saint-Germain rozbiło w Monachium Inter Mediolan 5:0 i ma upragniony puchar Ligi Mistrzów. Bohaterem paryż...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
W sobotę finał Ligi Mistrzów w Monachium. Paris Saint-Germain zmierzy się z Interem Mediolan. O trofeum powalczą...
Chelsea przegrywała we Wrocławiu z Betisem, ale w drugiej połowie odwróciła losy rywalizacji, zwyciężyła 4:1 i z...
Mogę zainwestować w Polonię nawet 100 milionów złotych, a jeżeli miasto pozwoli mi budować stadion, kilkaset mil...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Selekcjoner reprezentacji Polski Michał Probierz ogłosił powołania na czerwcowe mecze z Mołdawią i Finlandią. No...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas