Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.06.2019 18:44 Publikacja: 12.06.2019 18:44
Kajetan Kajetanowicz rok temu w Rajdzie Sardynii był siódmy
Foto: PAP
Po kłopotach z samochodem Kajetanowicz i Szczepaniak wracają na trasy mistrzostw świata nową rajdówką, skodą fabią R5. Jest to druga w ostatnich miesiącach zmiana samochodu. Kajetanowicz przez długie lata był wierny Fordowi i modelowi Fiesta R5, którym wywalczył trzy tytuły mistrza Europy i zdobywał pierwsze doświadczenia na trasach światowego czempionatu.
Tegoroczne zmagania rozpoczął jednak za kierownicą jednej z najnowszych rajdówek. Volkswagen Polo R5 zadebiutował na trasach jesienią zeszłego roku. Niemiecki producent wsławił się serią sukcesów w WRC, zdobywając wszystkie mistrzowskie tytuły w latach 2013–2016, a po rezygnacji z prowadzenia własnej ekipy w głównej rajdowej kategorii zabrał się do przygotowywania auta do WRC-2.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wydawało się, że trudno będzie przebić kontrowersje związane z rozdaniem tzw. stałych dzikich kart w Speedway Gr...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Orlen Oil Motor Lublin nie obroni mistrzostwa Polski. Po 17 latach tytuł najlepszej drużyny PGE Ekstraligi wraca...
W niedzielę 28 września w Lublinie poznamy żużlowego mistrza Polski sezonu 2025. Orlen Oil Motor Lublin podejmie...
Bartosz Zmarzlik obronił przewagę nad Bradym Kurtzem i po raz szósty w karierze został indywidualnym mistrzem św...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Przed ostatnią rundą Speedway Grand Prix Bartosz Zmarzlik ma tylko trzy punkty przewagi w klasyfikacji generalne...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas