Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.03.2016 20:53 Publikacja: 13.03.2016 18:52
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Mystkowski
Więcej niż prawdopodobny koszykarski dualizm jest efektem podpisania w listopadzie przez Euroligę kontraktu z największą agencją marketingu sportowego IMG.
Tą samą, z którą niedawno związali się Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a jej klientami są też Novak Djoković czy (jeszcze) Maria Szarapowa oraz wiele innych gwiazd sportu. Agencja słynie też z organizacji Miss Universe i wielkich turniejów golfowych, tenisowych czy motocyklowych.
W pierwszym meczu o mistrzostwo NBA Indiana Pacers pokonali na wyjeździe Oklahoma City Thunder 111:110 po rzucie...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Dobry skaut nie tyle pierwszy odkryje zawodnika, co wyda o nim trafną opinię. W naszej branży niewielu jest tren...
Zaczyna się faza play-off NBA. Stare wilki będą się musiały mocno natrudzić, żeby dotrwać w nich do końcówki maj...
W Rydze odbyło się losowanie mistrzostw Europy w koszykówce, które na przełomie sierpnia i września odbędą się r...
Siedem miesięcy przed EuroBasketem wyniki reprezentacji Polski budzą raczej niepokój niż nadzieję na sukces podc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas