Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.03.2016 20:53 Publikacja: 13.03.2016 18:52
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Mystkowski
Więcej niż prawdopodobny koszykarski dualizm jest efektem podpisania w listopadzie przez Euroligę kontraktu z największą agencją marketingu sportowego IMG.
Tą samą, z którą niedawno związali się Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a jej klientami są też Novak Djoković czy (jeszcze) Maria Szarapowa oraz wiele innych gwiazd sportu. Agencja słynie też z organizacji Miss Universe i wielkich turniejów golfowych, tenisowych czy motocyklowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Po kilku miesiącach przerwy ruszyła najlepsza koszykarska liga świata. Być może po raz ostatni w NBA zagra LeBro...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to za dwa lub trzy lata najlepsza liga świata stworzy swoją europejską dywizję. T...
Polscy koszykarze przegrali z Turcją 77:91 w ćwierćfinale mistrzostw Europy i odpadli z turnieju. Walczyli ambit...
Po bardzo zaciętym meczu polscy koszykarze pokonali Bośnię i Hercegowinę 80:72 i zagrają we wtorek w ćwierćfinal...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
W ostatnim meczu fazy grupowej Polacy przegrali z Belgią 69:70. Wyglądali na zmęczonych i rozkojarzonych, a form...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas