Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.03.2016 20:53 Publikacja: 13.03.2016 18:52
Foto: Fotorzepa, Krzysztof Mystkowski
Więcej niż prawdopodobny koszykarski dualizm jest efektem podpisania w listopadzie przez Euroligę kontraktu z największą agencją marketingu sportowego IMG.
Tą samą, z którą niedawno związali się Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz, a jej klientami są też Novak Djoković czy (jeszcze) Maria Szarapowa oraz wiele innych gwiazd sportu. Agencja słynie też z organizacji Miss Universe i wielkich turniejów golfowych, tenisowych czy motocyklowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Koszykarze Legii po 56 latach zdobyli mistrzostwo Polski. W Warszawie udało się odbudować potęgę, teraz czas na...
Shai Gilgeous-Alexander poprowadził Oklahoma City Thunder do mistrzostwa NBA w stylu największych legend. Zgarną...
Oklahoma City Thunder zakończyło niezwykły sezon, pokonując Indianę Pacers 103-91 w siódmym meczu finałów NBA i...
W pierwszym meczu o mistrzostwo NBA Indiana Pacers pokonali na wyjeździe Oklahoma City Thunder 111:110 po rzucie...
Dobry skaut nie tyle pierwszy odkryje zawodnika, co wyda o nim trafną opinię. W naszej branży niewielu jest tren...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas