Aktualizacja: 10.12.2024 20:04 Publikacja: 02.04.2024 11:41
Koszulka reprezentacji Niemiec przygotowana przez koncern Adidas
Foto: AFP
Firma nie ma ostatnio dobrej passy. Przed świętami — po ponad 70 latach — Adidas stracił kontrakt z Niemieckim Związkiem Piłki Nożnej (DFB) i od sezonu 2027 nie będzie już dostawcą sprzętu dla tamtejszej reprezentacji. Niemiecką firmę zastąpi w tej roli największy konkurent, czyli amerykański koncern Nike. Gigant z Eugene zapłaci DFB dwa razy więcej niż Adidas – około 800 milionów euro przez osiem sezonów.
Teraz Adidas zanotował poważną wpadkę wizerunkową. Firma wypuściła bowiem na rynek kolekcję strojów reprezentacji Niemiec na tegoroczne Euro 2024. I choć wzór koszulek wywołał pozytywne emocje — uznano go za oryginalny, szczególnie różowy kolor wyjazdowy, który jednak podczas turnieju nie będzie wykorzystywany — to niemiecki dziennikarz zajmujący się prawami człowieka Tobias Huch zauważył, że firma dopuściła możliwość użycia numeru 44. I tu pojawił się problem.
Przez ostatnie kilkanaście miesięcy wygrał z Manchesterem City i reprezentacją Hiszpanii prawie wszystkie możliwe trofea. Mistrzostwo Europy było ukoronowaniem tej drogi. Nie brak głosów, że Rodri zasłużył w tym roku na Złotą Piłkę.
Hiszpanie zdobyli czwarty tytuł mistrzów Europy. To rekord. Wrócili na tron po 12 latach, pokonując w finale w Berlinie Anglików 2:1.
24 reprezentacje zagrają na mistrzostwach Europy w piłce nożnej. Zespoły podzielono na sześć grup, w których dwa najlepsze zespoły awansowały do fazy pucharowej. Do dalszej fazy zakwalifikowały się też cztery kraje, które w swoich w swoich grupach zajęły trzecie miejsca i mają najlepszy bilans. Polska mierzyła się z Holandią, Austrią i Francją - i odpadła z rozgrywek po fazie grupowej.
Hasło „Back Home” wykorzystywane jest przez Anglię, dla podkreślenia faktu, że w tym kraju narodziła się współczesna piłka nożna, i że wreszcie pora, aby po 58 latach, jakie upłynęły od jedynego triumfu angielskiej piłki, wygrać poważny turniej.
Przez wciąż wysoki wskaźnik inflacji wydatki świąteczne Polaków rosną z roku na rok. Podczas gdy w 2022 roku było to średnio 1427 zł, to w 2023 roku przeciętny Polak wydał na święta już 1490 zł .
Turniej nie stał na wysokim poziomie, ale im dłużej się go oglądało, tym większa była odległość dzieląca Polskę od Europy.
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową, Fundacja Rodzina Kangura, Stowarzyszenie Młodzieży i Osób z Problemami Psychicznymi, Ich Rodzin i Przyjaciół POMOST – Centerko, Fundacja „Gdy liczy się czas” i Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! to laureaci konkursu „Leczmy z troską!”.
Płacąc za zakupy w internecie Polacy coraz częściej trafiają na opcje płatności kartą za pomocą Click to Pay. Czym jest Click to Pay i co zmieni w płatnościach internetowych? Jak rozwiązanie może wpłynąć na wzrost sprzedaży w e-commerce i pomóc polskim e-sklepom w ekspansji zagranicznej?
Finansowanie, którego warunki zależą od spełnienia wskaźników z obszaru ESG, jest dostępne dla szerokiego grona firm, od największych po małe. Nie zależy też od branży – podkreśla Paweł Derengiewicz, dyrektor Biura Finansowania Strukturyzowanego w Banku BNP Paribas.
Czy dostawa paczek może być czynnikiem decydującym o sukcesie sklepu internetowego? Bez wątpienia tak! Szybkie i bezbłędne realizowanie zamówień to klucz do budowania satysfakcji klientów i ich lojalności wobec marki. Dowiedz się, jak dzięki abonamentowi InPost firmy mogą optymalizować logistykę, redukować koszty i budować zaufanie klientów.
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne – przekonuje Orange Polska.
Bułgarskie władze oświadczyły, że zaprzestaną tranzytu rosyjskiego gazu rurociągiem Turecki Potok, bo Gazprom nie płaci za usługę. To efekt amerykańskich sankcji na Gazprombank. Rosjanie nie wiedzą jak teraz płacić za tranzyt.
Amerykański koncern poinformował, że jego Willow w ciągu około 5 minut wykonał zadanie, które jednemu z najszybszych superkomputerów świata – Frontier, zajęłoby 10 septylionów lat, co można zapisać jako 10 000 000 000 000 000 000 000 000 lat.
Nie Robert Lewandowski ani nawet Messi czy Ronaldo, lecz algierska bokserka okazała się najczęściej wyszukiwanym w sieci sportowcem.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas