Reklama
Reklama

Reklama na igrzyskach – sportowcy mogą więcej

Międzynarodowy Komitet Olimpijski zamierza złagodzić surowe przepisy marketingowe dotyczące sportowców biorących udział w igrzyskach.

Aktualizacja: 28.04.2015 18:17 Publikacja: 28.04.2015 17:50

Reklama na igrzyskach – sportowcy mogą więcej

Foto: Flickr

Michael Phelps trzy lata temu omal nie stracił sześciu zdobytych w Londynie medali. Jeszcze w czasie igrzysk ukazała się reklama domu mody Louis Vuitton, w której występował pływak. Amerykański multimedalista naruszył w ten sposób artykuł 40. Karty Olimpijskiej. „Poza sytuacjami dozwolonymi przez Komitet Wykonawczy MKOI, żaden zawodnik, trener lub działacz, który uczestniczy w igrzyskach, nie może zezwolić na wykorzystanie swojej osoby, nazwiska, wizerunku lub występu sportowego w celach reklamowych podczas igrzysk". Zakaz obejmuje także okres dziewięciu dni przed imprezą i trzy po jej zakończeniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Sport
Nie chce pałacu. Kirsty Coventry - pierwsza kobieta przejmuje władzę w MKOl
Sport
Transmisje French Open w TV Smart przez miesiąc za darmo
Sport
Witold Bańka wciąż na czele WADA. Zrezygnował z Pałacu Prezydenckiego
Sport
Kodeks dobrych praktyk. „Wysokość wsparcia będzie przedmiotem dyskusji"
Sport
Wybitni sportowcy wyróżnieni nagrodami Herosi WP 2025
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama