Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.05.2019 22:00 Publikacja: 16.05.2019 22:00
Wierzymy, że talent i ciężka praca Kajetana w połączeniu z naszym wsparciem pozwolą mu osiągać sukcesy, które przełożą się na zainteresowanie rajdami
Foto: materiały prasowe
Rajdom daleko w Polsce do popularności piłki nożnej i skoków narciarskich. Czy sukcesy Kajetana Kajetanowicza przekładają się na wzrost zainteresowania?
Jarosław Wittstock: Na to pytanie z pewnością lepiej odpowiedziałby sam Kajetan. Dla Lotosu jednak jako producenta paliw i olejów silnikowych rajdy są naturalnym kierunkiem sponsoringowym. Cieszymy się, że to Kajetan Kajetanowicz od lat reprezentuje naszą markę w tym niezwykłym i wymagającym sporcie. To najpopularniejszy polski kierowca rajdowy, wielokrotny mistrz Polski oraz Europy. Wierzymy, że talent i ciężka praca Kajetana w połączeniu z naszym wsparciem pozwolą mu osiągać sukcesy, które przełożą się na zainteresowanie rajdami. Rzeczywiście sporty motorowe w Polsce nie należą do tych najbardziej popularnych, jednak dzięki takim kierowcom jak Kajetan, to się zmienia. Dla firmy o takim profilu działalności obecność w sportach motorowych to „jazda obowiązkowa".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
17 lipca Felix Baumgartner zginął tragicznie w wieku 56 lat podczas wypadku paralotniarskiego w Porto Sant’Elpid...
Kirsty Coventry przejmie w najbliższych dniach władzę w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim. Będzie kontynuowa...
Rozgrywki na kortach Rolanda Garrosa to coroczna pozycja obowiązkowa dla każdego miłośnika tenisa ziemnego. W dn...
Witold Bańka pozostanie najważniejszym Polakiem w świecie sportu, bo skutecznie nawigował Światową Agencją Antyd...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas