Reklama
Rozwiń
Reklama

Szóstka już wygrała w Lotto

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, wspiera młodych sportowców z myślą o igrzyskach olimpijskich w Tokio i Pekinie.

Publikacja: 19.08.2019 19:21

Od lewej: Maria Springwald, Agnieszka Kobus-Zawojska, Katarzyna Zillman, prezes zarządu Totalizatora

Od lewej: Maria Springwald, Agnieszka Kobus-Zawojska, Katarzyna Zillman, prezes zarządu Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik, Marta Wieliczko, Patrycja Maliszewska i Sebastian Kłosiński

Foto: materiały prasowe

Sportowe życiorysy całej szóstki są podobne. Na początku był nauczyciel wychowania fizycznego, kolega lub rodzice – to oni zachęcali do treningów, potem pojawiła się pasja, ambicja i jeśli był też talent – przyszły wyniki.

Patrycja Maliszewska (short track), Sebastian Kłosiński (łyżwiarstwo szybkie), a także Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann (wioślarska czwórka podwójna) – to są właśnie sportowcy, którym pomaga Totalizator Sportowy. Współpraca z wioślarkami będzie trwała do rozpoczęcia letnich igrzysk olimpijskich w Tokio w 2020 roku, a z przedstawicielami short tracku i łyżwiarstwa szybkiego – do zimowych igrzysk w Pekinie w 2022 roku.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
warszawa
Ośrodek Nowa Skra w pigułce. Miasto odpowiada na pytania dotyczące inwestycji
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Sport
Liga Mistrzów. Barcelona – PSG: obrońcy trofeum wygrali rzutem na taśmę
Sport
Warszawa biegnie po rekord. W niedzielę odbędzie się 47. Nationale Nederlanden Maraton Warszawski
Sport
Znajdą się pieniądze na modernizację Polonii? Los inwestycji w rękach radnych
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Sport
Stadion Polonii: ratusz poprosi cztery firmy o złożenie ofert
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama