Ćwierć wieku sponsorowi wystarczy

Europejska Federacja Piłki Ręcznej (EHF) poinformowała, że nie będzie przedłużony kontrakt organizacji z firmą adidas. Umowa trwała 25 lat

Aktualizacja: 18.03.2016 15:09 Publikacja: 18.03.2016 14:45

Ćwierć wieku sponsorowi wystarczy

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Adidas zaczął wspierać EHF w 1992 roku. Ostatni kontrakt sponsorski kończy się w czerwcu 2016 roku i nie będzie przedłużony – poinformowały obie strony. Głównym punktem umów było dostarczanie piłek na najważniejsze imprezy organizowane przez federację (także na ostatnie mistrzostwa Europy w Polsce) oraz sportowe ubiory dla działaczy i sędziów EHF.

Niemiecka firma poinformowała ustami Guenthera Weigla, wiceprezesa ds marketingu sportowego i relacji marki, że po 70 latach obecności w piłce ręcznej i 25 latach współpracy z europejską federacją przedsiębiorstwo z Herzogenaurach zobowiązuje się do pozostania w pewnych związkach z popularnym sportem, ale inwestycje sponsorskie będą dotyczyć tylko federacji narodowych, klubów i poszczególnych piłkarzy.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Piłka ręczna
Więcej niż gra. Rusza akcja „Szacunek do Samego Końca” w polskiej piłce ręcznej
Piłka ręczna
Jota Gonzalez w reprezentacji Polski. Czy to trener na miarę naszych marzeń?
Piłka ręczna
Liga Mistrzów. Ponury wieczór dla Orlenu Wisły. Industria żegna się z honorem
Piłka ręczna
Liga Mistrzów. Orlen Wisła Płock i Industria Kielce grają o ćwierćfinał
Piłka ręczna
Marcin Lijewski nie będzie już trenerem reprezentacji. Nie było wyjścia