Aktualizacja: 18.03.2016 15:09 Publikacja: 18.03.2016 14:45
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Adidas zaczął wspierać EHF w 1992 roku. Ostatni kontrakt sponsorski kończy się w czerwcu 2016 roku i nie będzie przedłużony – poinformowały obie strony. Głównym punktem umów było dostarczanie piłek na najważniejsze imprezy organizowane przez federację (także na ostatnie mistrzostwa Europy w Polsce) oraz sportowe ubiory dla działaczy i sędziów EHF.
Niemiecka firma poinformowała ustami Guenthera Weigla, wiceprezesa ds marketingu sportowego i relacji marki, że po 70 latach obecności w piłce ręcznej i 25 latach współpracy z europejską federacją przedsiębiorstwo z Herzogenaurach zobowiązuje się do pozostania w pewnych związkach z popularnym sportem, ale inwestycje sponsorskie będą dotyczyć tylko federacji narodowych, klubów i poszczególnych piłkarzy.
Superliga sp. z o.o. we współpracy ze Związkiem Piłki Ręcznej rozpoczyna kampanię społeczną pod hasłem "Szacunek...
Jota Gonzalez został nowym selekcjonerem reprezentacji Polski i przekonuje, że drużyna, która zajęła 25. miejsce...
Industria Kielce i Orlen Wisła Płock pożegnały się z Ligą Mistrzów piłkarzy ręcznych w 1/8 finału. O ile oczekiw...
Orlen Wisła Płock może po raz drugi awansować do ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Mniejsze szanse ma Industria Kielce...
Związek Piłki Ręcznej w Polsce poinformował, że podjął decyzję o zwolnieniu z funkcji trenera reprezentacji Pols...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas