Reklama

Piłka, wirus, paragraf

Piłkarze nie grają, prezesi liczą straty, prawnicy namawiają kluby i zawodników do zgody, by wspólnie przetrwać kryzys bez narażania się na dodatkowe koszty.

Aktualizacja: 23.03.2020 21:48 Publikacja: 23.03.2020 18:43

Piłka, wirus, paragraf

Foto: AdobeStock

Nie wiadomo, na jak długo pandemia zatrzymała ekstraklasę, więc sytuacja finansowa klubów może się szybko pogorszyć. Lech Poznań na mecz z Legią sprzedał 20 tys. biletów i po jego odwołaniu stracił około 2 mln zł.

– Umowy klubów ze sponsorami mogą mieć formę płatności za usługi reklamowe albo być rozliczane barterowo. W obu przypadkach bez meczów i ekspozycji reklam kluby z niezależnych od siebie przyczyn nie mogą wywiązać się ze swoich zobowiązań. Kryzys dotyczy jednak nie tylko klubów – co jeśli reklamodawcy stwierdzą, że nie są w stanie płacić tak jak dotychczas – mówi „Rz" adwokat dr Paweł Kokot z kancelarii reprezentującej Lecha Poznań.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Piłka nożna
Wróciła Liga Mistrzów. Król z Paryża i wielu pretendentów do tronu
Piłka nożna
Były mistrz świata zagra w Pogoni Szczecin. Transfer, jakiego w Polsce jeszcze nie było
Piłka nożna
Wieczór dubletów. Pierwsze bramki Roberta Lewandowskiego, pewne zwycięstwo Barcelony
Piłka nożna
Piłkarskie transfery w Ekstraklasie. Takiego lata jeszcze nie było
Piłka nożna
Droga Polski na mundial 2026. Kto może być rywalem w barażach?
Reklama
Reklama