Sezon skończy się 6 maja

Na prośbę Franciszka Smudy najbliższy sezon ligowy skończy się już 6 maja. Rozgrywki mają nowe logo

Publikacja: 30.06.2011 03:00

Sezon skończy się 6 maja

Foto: Fotorzepa, pn Piotr Nowak

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Rozgrywki ligowe  zakończą się tydzień wcześniej niż planowano, czyli 6 maja. Trener będzie miał więcej czasu na przygotowania do Euro.

– PZPN i zarządzająca jego prawami marketingowymi firma SportFive poparły ten wniosek. Przegłosowanie przez zarząd związku zmiany terminarza wydaje się formalnością – powiedział Rusko.

Ekstraklasa SA zdecydowała się skonsultować swoje stanowisko z klubami w sprawie wniosku MSWiA, by w rundzie jesiennej mecze odbywały się bez kibiców gości. 12 z 16 klubów poparło sugestię ministerstwa, trzy były przeciw, a jeden nie przesłał swojej opinii. Ostateczna decyzja należy jednak do zarządu PZPN, który zbierze się dzisiaj.

– Kibice są naszymi klientami, o których musimy dbać, ale stoję też na straży prawa i uważam, że łamiących je należy karać – mówił Rusko.

Wczoraj licencję na grę w ekstraklasie od PZPN otrzymał ostatni klub – Podbeskidzie Bielsko-Biała. Dopóki nie usunie usterek na swoim stadionie, musi jednak rozgrywać mecze w Wodzisławiu Śląskim.

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Piłka nożna
Edward Iordanescu. Wprowadził Rumunię na Euro 2024, teraz ma odzyskać mistrzostwo dla Legii
Piłka nożna
Michał Probierz odchodzi. Pożar ugaszony, czas na nowy rozdział
Piłka nożna
„Było - minęło”. Cezary Kulesza komentuje dymisję Michała Probierza
Piłka nożna
Michał Probierz rezygnuje. Kto mógłby go zastąpić? Trzy nazwiska na pierwszym planie, jeden faworyt
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Piłka nożna
Koniec Michała Probierza w reprezentacji. Selekcjoner zrezygnował