Sezon skończy się 6 maja

Na prośbę Franciszka Smudy najbliższy sezon ligowy skończy się już 6 maja. Rozgrywki mają nowe logo

Publikacja: 30.06.2011 03:00

Sezon skończy się 6 maja

Foto: Fotorzepa, pn Piotr Nowak

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Rozgrywki ligowe  zakończą się tydzień wcześniej niż planowano, czyli 6 maja. Trener będzie miał więcej czasu na przygotowania do Euro.

– PZPN i zarządzająca jego prawami marketingowymi firma SportFive poparły ten wniosek. Przegłosowanie przez zarząd związku zmiany terminarza wydaje się formalnością – powiedział Rusko.

Ekstraklasa SA zdecydowała się skonsultować swoje stanowisko z klubami w sprawie wniosku MSWiA, by w rundzie jesiennej mecze odbywały się bez kibiców gości. 12 z 16 klubów poparło sugestię ministerstwa, trzy były przeciw, a jeden nie przesłał swojej opinii. Ostateczna decyzja należy jednak do zarządu PZPN, który zbierze się dzisiaj.

– Kibice są naszymi klientami, o których musimy dbać, ale stoję też na straży prawa i uważam, że łamiących je należy karać – mówił Rusko.

Wczoraj licencję na grę w ekstraklasie od PZPN otrzymał ostatni klub – Podbeskidzie Bielsko-Biała. Dopóki nie usunie usterek na swoim stadionie, musi jednak rozgrywać mecze w Wodzisławiu Śląskim.

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Piłka nożna
Nowy selekcjoner reprezentacji Polski. Do PZPN zgłosił się nawet Miroslav Klose
Piłka nożna
Dyrektor Orlenu dla "Rzeczpospolitej": Nie komentujemy wydarzeń w PZPN
Piłka nożna
Drzwi na mundial szeroko otwarte. Zagrają nawet Jordania i Uzbekistan
Piłka nożna
Kto nowym selekcjonerem reprezentacji Polski? Karuzela zaczyna się kręcić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Piłka nożna
Edward Iordanescu. Wprowadził Rumunię na Euro 2024, teraz ma odzyskać mistrzostwo dla Legii