Reklama
Rozwiń
Reklama

Sezon skończy się 6 maja

Na prośbę Franciszka Smudy najbliższy sezon ligowy skończy się już 6 maja. Rozgrywki mają nowe logo

Publikacja: 30.06.2011 03:00

Sezon skończy się 6 maja

Foto: Fotorzepa, pn Piotr Nowak

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Rozgrywki ligowe  zakończą się tydzień wcześniej niż planowano, czyli 6 maja. Trener będzie miał więcej czasu na przygotowania do Euro.

– PZPN i zarządzająca jego prawami marketingowymi firma SportFive poparły ten wniosek. Przegłosowanie przez zarząd związku zmiany terminarza wydaje się formalnością – powiedział Rusko.

Ekstraklasa SA zdecydowała się skonsultować swoje stanowisko z klubami w sprawie wniosku MSWiA, by w rundzie jesiennej mecze odbywały się bez kibiców gości. 12 z 16 klubów poparło sugestię ministerstwa, trzy były przeciw, a jeden nie przesłał swojej opinii. Ostateczna decyzja należy jednak do zarządu PZPN, który zbierze się dzisiaj.

Reklama
Reklama

– Kibice są naszymi klientami, o których musimy dbać, ale stoję też na straży prawa i uważam, że łamiących je należy karać – mówił Rusko.

Wczoraj licencję na grę w ekstraklasie od PZPN otrzymał ostatni klub – Podbeskidzie Bielsko-Biała. Dopóki nie usunie usterek na swoim stadionie, musi jednak rozgrywać mecze w Wodzisławiu Śląskim.

Najważniejsze pytanie, jakie padło na konferencji, podczas której pokazano nowy znak ekstraklasy, było następujące:  kiedy poznamy nowego sponsora Ekstraklasy? Pozostało bez odpowiedzi.

Ekstraklasa SA, organizując prezentację nowego znaku jeszcze zanim ogłosi, kto zostanie sponsorem tytularnym na najbliższe trzy lata, przypomina, że w tym związku chce być równorzędnym partnerem. Nie ma mowy o modyfikacjach znaku pod dyktando reklamodawcy.  – Mamy nowe stadiony i lepszą ekspozycję w telewizji,  co podnosi wartość rozgrywek. Dlatego zdecydowaliśmy, że  produkt wymaga nowego opakowania. Idziemy z duchem czasu – mówił szef Ekstraklasy Andrzej Rusko.

Reklama
Piłka nożna
Liga Mistrzów. Liverpool wstał z kolan, Bayern podbił Paryż
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Piłka nożna
Rosjanie kuszą Xaviego. Były trener Barcelony odmawia
Piłka nożna
Katastrofa Legii. Rozstanie z Edwardem Iordanescu
futsal
Frekwencyjny rekord na meczu Ligi Mistrzów w Gliwicach
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Piłka nożna
Goncalo Feio wraca do Polski. Niespodziewany zwrot akcji
Reklama
Reklama