Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.03.2015 13:27 Publikacja: 31.03.2015 13:01
Foto: AFP
Analitycy firmy konsultingowej Repucom specjalizującej się w badaniach rynkowych dotyczących sportu i rozrywki wzięli pod uwagę 4500 kontraktów sponsorskich zawartych w Niemczech w latach 2014-2015 w 30 najpopularniejszych dyscyplinach.
Setka największych firm zainwestowała w badanym okresie 973 miliony euro – 15 procent więcej, niż w 2012 roku, gdy Repucom przeprowadził poprzednie badanie. Wzrost nakładów eksperci interpretują raczej jako efekt wzrostu kosztów uprawiania sportu zawodowego (zwłaszcza w ligach piłkarskich), niż samą chęć większego zaangażowania środków w sponsoring.
Młodzieżowa reprezentacja Polski poniosła na Euro trzy porażki, tracąc aż 11 bramek. Powrót na mistrzostwa po sz...
Praca z reprezentacją Polski byłaby dla trenera z zagranicy dużym wyzwaniem. Nie brakuje jednak takich, którzy b...
Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Cezary Kulesza rozmawia z kandydatami na selekcjonera. Słychać, że faworyt...
Nie chcemy się angażować w tematy personalne. Mocno trzymamy kciuki za piłkarską reprezentację Polski i liczymy...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rok przed mundialem znamy już 13 uczestników. W mistrzostwach świata zadebiutują Uzbekistan i Jordania. To pierw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas