Logo Drake'a pojawi się na koszulkach Barcelony zamiast logo Spotify - serwis streamingowy jest strategicznym partnerem "Dumy Katalonii" od lipca 2022 roku.
Jak czytamy w komunikacie wydanym przez Barcelonę "jedną z głównych idei przyświecających partnerstwu między Barceloną a Spotify jest połączenie futbolu i muzyki, tak aby dotrzeć do nowych publiczności na całym świecie".
"Po raz pierwszy męska drużyna piłkarska wybiegnie na murawę przy okazji niedzielnego Clasico (określenie starć Barcelona - Real Madryt) w koszulkach z logiem artysty" - pisze Barcelona.
Na koszulkach Roberta Lewandowskiego i jego kolegów pojawi się w niedzielę kontur sowy - logo marki Drake'a. W umowie o partnerstwie strategicznym między Barceloną a Spotify zawarto możliwość zastępowania logo serwisy na koszulkach logiem wybranego artysty.
"Tak jak zostało ogłoszone w momencie podpisania porozumienia, taka zmiana na froncie koszulek może zdarzać się częściej" - podkreśla Barcelona.