Firma Pepsico oficjalnie już została głównym sponsorem stadionu przy ul. Łazienkowskiej. Najbardziej kontrowersyjnym punktem umowy jest przemianowanie obiektu na Pepsi Arenę.
Nad wejściami na stadion pojawią się cztery neony z nową nazwą. Znajdziemy ją też na balustradzie trybuny górnej, na bandach oddzielających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu.
Oprócz tego umowa przewiduje, że w stadionowych sklepach sprzedawane będą napoje koncernu (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up), a izotonik Gatorade został oficjalnym napojem Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Pepsico przy Łazienkowskiej będzie organizowało też własne imprezy.
– Nie ustalaliśmy dokładnej ich liczby – mówi Anna Tutak-Kordyl z Pepsico. – Zarówno koncernowi, jak i klubowi opłaca się, by było ich jak najwięcej.
Umowa dotyczy tylko obiektu. – Nie obejmuje ani drużyny, ani poszczególnych zawodników – mówi dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Pepsico Małgorzata Skonieczna.