[b]RZ: Nowy bolid spełnia pana oczekiwania?[/b]
Robert Kubica: Trudno oceniać po jednym okrążeniu w takich warunkach. Silnik odpalił, samochód skręca, hamulce działają...
[b]Jak pan ocenia zmiany w przepisach?[/b]
Dla mnie najpoważniejsza jest zmiana aerodynamiki. Więcej przyczepności płynie z opon niż ze skrzydeł. Na suchym torze gładkie opony dają nam dużo większą przyczepność mechaniczną. Tymczasem ogumienie deszczowe pozostaje takie samo, więc na pewno będzie się jeździć inaczej. Przyzwyczajenia wymaga także większe przednie skrzydło. Kierowca z kokpitu nie widzi spoilera, wyczuwa jedynie jego obecność. Skrzydło jest tak szerokie jak całe nadwozie i moim zdaniem będzie częściej ulegać uszkodzeniom. KERS to dla mnie raczej negatywna nowinka, bo jestem ciężkim kierowcą i trudniej będzie wyważyć samochód.
[b]Jak wyglądają szanse BMW Sauber w nowym sezonie?[/b]