Strony podpisały umowę 12 października, czyli w dniu 104. urodzin PKOl. - To kontrakt, o którym marzył cały polski sport - przekonuje Radosław Piesiewicz.
Plakietka z nazwą nowego sponsora dołączyła na ścianie Klubu Olimpijczyka do innych firm, które nowy prezes przekonał w ostatnich miesiącach do podpisania kontraktu z PKOl. Są wśród nich Enea, Krajowa Grupa Spożywcza, TAURON, PKP Intercity i PKP Cargo (złoci sponsorzy) oraz ATT Investments, Art in House oraz Itaki (srebrni partnerzy). Suzuki oraz Morwa zostały w tym czasie sponsorami Fundacji Polskiego Sportu.
Czytaj więcej
Nagrody finansowe, diamenty inwestycyjne, bony na wycieczki oraz dzieła sztuki to nagrody, które dostaną w przyszłym roku medaliści olimpijscy z Polski. Perspektywy dla najlepszych są coraz bogatsze.
- Jako polska firma, działająca od ponad 30 lat na naszym rynku, staramy się dążyć do tych samych wartości, jakie przyświecają ruchowi olimpijskiemu - przekonuje założyciel i właściciel Grupy Polsat Plus Zygmunt Solorz.
- Taki sponsor to brakujący i ważny partner na naszej mapie. Wspólnie jesteśmy w stanie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców oraz kibiców i pokazać im, że duży sport zaczyna się od każdego z nas, a bycie członkiem Olimpijskiej Reprezentacji Polski zaczyna się od najmłodszych lat. Doceniając wartość marki oraz olbrzymi wkład w rozwój polskiego sportu mogę tylko dodać, że marzenia się spełniają i warto je realizować - mówi Piesiewicz.