Grupa Polsat Plus i sieć Plus sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego

Grupa Polsat Plus i należąca do niej sieć Plus będą co najmniej przez cztery lata sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego (PKOl) oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski.

Publikacja: 13.10.2023 10:36

Na zdjęciu od lewej: wiceprezes zarządu Grupy Polsat Plus Maciej Stec, prezes PKOl Radosław Piesiewi

Na zdjęciu od lewej: wiceprezes zarządu Grupy Polsat Plus Maciej Stec, prezes PKOl Radosław Piesiewicz i prezes Grupy Polsat Plus Mirosław Błaszczyk

Foto: Szymon Sikora

Strony podpisały umowę 12 października, czyli w dniu 104. urodzin PKOl. - To kontrakt, o którym marzył cały polski sport - przekonuje Radosław Piesiewicz.

Plakietka z nazwą nowego sponsora dołączyła na ścianie Klubu Olimpijczyka do innych firm, które nowy prezes przekonał w ostatnich miesiącach do podpisania kontraktu z PKOl. Są wśród nich Enea, Krajowa Grupa Spożywcza, TAURON, PKP Intercity i PKP Cargo (złoci sponsorzy) oraz ATT Investments, Art in House oraz Itaki (srebrni partnerzy). Suzuki oraz Morwa zostały w tym czasie sponsorami Fundacji Polskiego Sportu.

Czytaj więcej

Bogate perspektywy olimpijczyków z Polski. Dostaną diamenty i dzieła sztuki

- Jako polska firma, działająca od ponad 30 lat na naszym rynku, staramy się dążyć do tych samych wartości, jakie przyświecają ruchowi olimpijskiemu - przekonuje założyciel i właściciel Grupy Polsat Plus Zygmunt Solorz.

- Taki sponsor to brakujący i ważny partner na naszej mapie. Wspólnie jesteśmy w stanie dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców oraz kibiców i pokazać im, że duży sport zaczyna się od każdego z nas, a bycie członkiem Olimpijskiej Reprezentacji Polski zaczyna się od najmłodszych lat. Doceniając wartość marki oraz olbrzymi wkład w rozwój polskiego sportu mogę tylko dodać, że marzenia się spełniają i warto je realizować - mówi Piesiewicz.

Dzięki umowie Plus będzie mógł posługiwać się tytułamiSponsora Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Sponsora Olimpijskiej Reprezentacji Polski.

Strony podpisały umowę 12 października, czyli w dniu 104. urodzin PKOl. - To kontrakt, o którym marzył cały polski sport - przekonuje Radosław Piesiewicz.

Plakietka z nazwą nowego sponsora dołączyła na ścianie Klubu Olimpijczyka do innych firm, które nowy prezes przekonał w ostatnich miesiącach do podpisania kontraktu z PKOl. Są wśród nich Enea, Krajowa Grupa Spożywcza, TAURON, PKP Intercity i PKP Cargo (złoci sponsorzy) oraz ATT Investments, Art in House oraz Itaki (srebrni partnerzy). Suzuki oraz Morwa zostały w tym czasie sponsorami Fundacji Polskiego Sportu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Sport
Bogate perspektywy olimpijczyków z Polski. Dostaną diamenty i dzieła sztuki
Sport
Cukier krzepi. Krajowa Grupa Spożywcza sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego
Wybory
Apoloniusz Tajner o starcie w wyborach: Chcę zrobić coś dla przyszłych pokoleń
Sport
Wielka Wyprawa Maluchów: z Warszawy do Monte Cassino, by pomóc dzieciom
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Sport
Polski himalaista zdobył Everest i Lhotse bez butli z tlenem. Trafił do szpitala
Sport
Klaudia Zwolińska bohaterką mistrzostw Europy. Teraz czas na igrzyska