Sport chce do Netflixa

Ameryka dzięki serialowi paradokumentalnemu odkryła Formułę 1, dziś o podboju serwisów streamingowych myślą także organizatorzy Tour de France.

Publikacja: 18.05.2022 20:47

Kadr z serialu Netflixa „Jazda o życie”

Kadr z serialu Netflixa „Jazda o życie”

Foto: Materiał prasowy netflix

Dziesięć lat temu, kiedy królowa motorsportu szykowała się do wyścigu w USA, reporter „GQ” zapytał Lewisa Hamiltona, jak F1 mogłaby uwieść fanów za oceanem. – Trzeba pokazać ją ludziom. Kiedy usłyszą, poczują, zobaczą, może przyjdą na wyścig – odpowiedział Brytyjczyk, wówczas jeszcze tylko kandydat na kierowcę wszech czasów.

Dziś Amerykanie za wejściówki płacą na czarnym rynku nawet kilka tysięcy dolarów – bilety na Grand Prix Miami w regularnej sprzedaży rozeszły się błyskawicznie, a w przyszłym roku do kalendarza sezonu dołączą zawody w Las Vegas.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Sport
Kodeks dobrych praktyk. „Wysokość wsparcia będzie przedmiotem dyskusji"
Sport
Wybitni sportowcy wyróżnieni nagrodami Herosi WP 2025
Sport
Rafał Sonik z pomocą influencerów walczy z hejtem. 8 tysięcy uczniów na rekordowej lekcji
doping
Witold Bańka jedynym kandydatem na szefa WADA
Materiał Partnera
Herosi stoją nie tylko na podium