3. Konkurs „Zwycięzcy grup walczą ze sobą"
Zawodnicy zapisani do konkursu są podzieleni na dwu- lub trzyosobowe grupy.
W pierwszym przejeździe wyłaniani są zwycięzcy poszczególnych grup.
W drugim przejeździe startują tylko oni. Zawodnicy otrzymują punkty karne tak jak opisano w punkcie 1.
4. Konkurs „Sześć przeszkód"
Na parkurze znajduje się sześć przeszkód podzielonych na dwie grupy po trzy przeszkody. W konkursie tym nie mierzy się czasu przejazdu. Zawodnicy kolejno przejeżdżają parkur, a ci, którzy nie popełnili błędu, przechodzą do następnej tury. Każda z nich zawiera przeszkody o podwyższonej wysokości. Zawodnicy, którzy popełnili błędy, nie przechodzą do następnej tury. Rozgrywane są maksymalnie cztery rozgrywki. Konkurs może się zakończyć wcześniej, jeśli zostanie wyłoniony indywidualny zwycięzca. Gdy w czwartej rozgrywce taki sam wynik osiągnie więcej niż jeden zawodnik, nagrody przyznawane są ex aequo.
5. Konkurs „Kto skoczy najwyżej"
Konkurs ten nazywany jest potęgą skoku. Rozgrywany jest na maksymalnie czterech przeszkodach. Po konkursie podstawowym następują maksymalnie cztery rozgrywki na podnoszonych przeszkodach. Na parkurze są dwie przeszkody. Główną jest mur, który – podnoszony w każdej rozgrywce – stanowi najbardziej atrakcyjny element toru. Należy pamiętać, że zawodnik musi prawidłowo pokonać nie tylko mur, ale każdą z przeszkód. Zawodnicy, którzy popełnili błędy, nie przechodzą do następnej rozgrywki.