Reklama

Burza w mózgu włoskiego dziedzica

W Madrycie kształtuje się przyszłość futbolu. Przedstawiciele europejskich klubów spotkali się, by debatować nad nowym formatem najważniejszych rozgrywek – Ligi Mistrzów.

Aktualizacja: 07.05.2019 21:21 Publikacja: 07.05.2019 19:28

Burza w mózgu włoskiego dziedzica

Foto: Stock Adobe

Europejska Federacja Piłkarska (UEFA) jakiś czas temu przedstawiła swoją propozycję. Działacze, ratując się przed rokoszem najbogatszych i najpotężniejszych klubów, groźbą utworzenia przez nie na własną rękę Superligi, forsują projekt z czterema ośmiozespołowymi grupami, a nie ośmioma czterozespołowymi jak dotychczas.

Takie rozwiązanie miałoby zapewnić większą liczbę meczów. Zamiast sześciu gwarantowanych spotkań w grupie każdy klub rozgrywałby 14 meczów. Powód jest oczywisty – pieniądze.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Olimpizm
Hanna Wawrowska doceniona. Polska kolebką sportowego ducha
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
warszawa
Ośrodek Nowa Skra w pigułce. Miasto odpowiada na pytania dotyczące inwestycji
Sport
Liga Mistrzów. Barcelona – PSG: obrońcy trofeum wygrali rzutem na taśmę
Sport
Warszawa biegnie po rekord. W niedzielę odbędzie się 47. Nationale Nederlanden Maraton Warszawski
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Sport
Znajdą się pieniądze na modernizację Polonii? Los inwestycji w rękach radnych
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama