Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.06.2016 13:01 Publikacja: 01.06.2016 13:01
Foto: Picasa
The IFAB to instytucja, która zajmuje się tworzeniem i nowelizacją przepisów w piłce nożnej. Powstała w 1886 r., czyli 18 lat przed zawiązaniem się FIFA. Do tej pory działała nieco w jej cieniu. Teraz chce stać się bardziej nowoczesna i transparentna w świadomości piłkarskich kibiców. Pierwszym elementem nowego wizerunku jest oficjalna witryna internetowa, którą wykonała dla The IFAB firma z Polski.
– Już samo zaproszenie do przetargu było dla nas wyróżnieniem. Naszymi rywalami były duże firmy ze Szwajcarii i Niemiec. Zwyciężyliśmy, bo nasza oferta była najbardziej kompleksowa. Podczas prezentacji w Zurychu, gdzie IFAB ma swoją siedzibę, przedstawiliśmy jeden z pomysłów dokładnie tak, jak wyobrażali to sobie szefowie IFAB – powiedział „Rz” Jakub Wolff, CEO Me & My Friends.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W związku z planowanym drugim etapem modernizacji Ośrodka Nowa Skra, przy ul. Wawelskiej 5, miasto opublikowało...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Barcelona prowadziła z Paris Saint-Germain, ale przegrała 1:2, tracąc bramkę w samej końcówce meczu. Wojciech Sz...
Przed nami największy w historii weekend biegowy w stolicy. Na starcie 47. Nationale Nederlanden Maratonu Warsza...
Na najbliższej sesji Rady Warszawy, 16 października, radni będą debatować o finansowaniu modernizacji terenu klu...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Cztery firmy, które zgłosiły chęć zostania partnerem prywatnym dla projektu „Modernizacja, rozbudowa i zagospoda...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas