Aktualizacja: 01.06.2016 13:01 Publikacja: 01.06.2016 13:01
Foto: Picasa
The IFAB to instytucja, która zajmuje się tworzeniem i nowelizacją przepisów w piłce nożnej. Powstała w 1886 r., czyli 18 lat przed zawiązaniem się FIFA. Do tej pory działała nieco w jej cieniu. Teraz chce stać się bardziej nowoczesna i transparentna w świadomości piłkarskich kibiców. Pierwszym elementem nowego wizerunku jest oficjalna witryna internetowa, którą wykonała dla The IFAB firma z Polski.
– Już samo zaproszenie do przetargu było dla nas wyróżnieniem. Naszymi rywalami były duże firmy ze Szwajcarii i Niemiec. Zwyciężyliśmy, bo nasza oferta była najbardziej kompleksowa. Podczas prezentacji w Zurychu, gdzie IFAB ma swoją siedzibę, przedstawiliśmy jeden z pomysłów dokładnie tak, jak wyobrażali to sobie szefowie IFAB – powiedział „Rz” Jakub Wolff, CEO Me & My Friends.
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
W środę, 9 kwietnia, w warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się druga gala plebiscytu Herosi WP, podczas któ...
W krakowskiej Tauron Arenie odbyła się największa w historii lekcja z udziałem niemal 8 tys. uczniów szkół ponad...
Witold Bańka jest jedynym kandydatem na szefa Światowej Agencji Antydopingowej (WADA). Polak może pozostać na st...
Druga gala Herosów odbędzie się w środę 9 kwietnia w Warszawie. W głosowaniu plebiscytu WP SportoweFakty interna...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas