Liverpool nie jest na sprzedaż

Zarząd Liverpoolu zaprzeczył pogłoskom o wystawieniu klubu na sprzedaż.

Publikacja: 27.07.2013 18:15

fot. David Poblador i Garcia

fot. David Poblador i Garcia

Foto: Flickr

W ostatnim czasie pojawiły się informacje o tym, że Grupa Fenway Sports, kierowana  przez głównego właściciela Liverpoolu - Johna W. Henry'ego, rozważa możliwość sprzedaży klubu grającego w angielskiej Premier League.

Brytyjska gazeta The Sun oszacowała, że Liverpool  "nieoficjalnie" na rynku osiąga ceną 350 milionów funtów, jednak sam klub i jego władze nie potwierdzają tej informacji.

- Fenway Sports Group jasno wyraził swoje stanowisko, Liverpool nie jest na sprzedaż. Nie ma zatem ziarna prawdy w krążących pogłoskach - powiedział rzecznik klubu Ian Cotton

- Podobnie jak wiele plotek o sprzedaży Liverpoolu, które pojawiły się w przeszłości, nie ma w tym absolutnie żadnej prawdy. Nie rozmawialiśmy z nikim o sprzedaży, nie mamy pojęcia jakie jest źródło tych pogłosek - dodał Cotton.

Liverpool zakończył ubiegły sezon ligi angielskiej na siódmym miejscu i nie zdołał awansować do europejskich pucharów.

Grupa Fenway Sports zakupiła klub w październiku 2010 roku, po burzliwym okresie poprzednich właścicieli - George'a Gilletta i Toma Hicksa.

W ostatnim czasie pojawiły się informacje o tym, że Grupa Fenway Sports, kierowana  przez głównego właściciela Liverpoolu - Johna W. Henry'ego, rozważa możliwość sprzedaży klubu grającego w angielskiej Premier League.

Brytyjska gazeta The Sun oszacowała, że Liverpool  "nieoficjalnie" na rynku osiąga ceną 350 milionów funtów, jednak sam klub i jego władze nie potwierdzają tej informacji.

Piłka nożna
Inter - Barcelona o finał Ligi Mistrzów. Robert Lewandowski gotowy do gry
Piłka nożna
Najszczęśliwszy człowiek na murawie. Harry Kane doczekał się trofeum
Piłka nożna
Legia z Pucharem Polski. Z kim zagra o Ligę Europy? Lista potencjalnych rywali
Piłka nożna
Stefan Szczepłek: Legia zdobyła Puchar Polski i uratowała sezon
Piłka nożna
Puchar Polski. Legia śrubuje rekord i ratuje sezon, Pogoń znów bez trofeum
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku