Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.06.2015 16:46 Publikacja: 06.06.2015 09:24
Niemieccy fani podczas Mundialu w 2006 roku (Fot. StewieD / Foter / CC BY)
Foto: Foter
Według "Die Zeit" Niemcy kupowały głosy krajów FIFA, by zdobyć organizację Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2006 roku.
Gazeta twierdzi, że ówczesny rząd kanclerza Gerharda Schroedera oferował różnym krajom nie pieniądze, lecz bardziej wyrafinowane łapówki. By zdobyć głos Arabii Saudyjskiej, Niemcy zniosły na chwilę embargo na sprzedaż broni do tego kraju i sprzedały Saudyjczykom bardzo wówczas przez nich poszukiwane wyrzutnie pocisków przeciwpancernych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kończące się klubowe mistrzostwa świata to próba generalna przed przyszłorocznym mundialem. Pojawiają się obawy...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Na świecącym pustkami stadionie i w ciszy zaczęła nowy sezon Legia Warszawa. Minimalne zwycięstwo nad kazachskim...
W drugim półfinale klubowego mundialu emocje skończyły się po 24 minutach, kiedy Fabian Ruiz strzelił trzecią br...
Legia zaczyna grę w europejskich pucharach. Z nowym trenerem Edwardem Iordanescu, ale bez nowych piłkarzy. W czw...
Polki przegrały w Lucernie 0:3 ze Szwedkami w drugim meczu grupowym Euro i straciły szansę na awans do ćwierćfin...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas